טיול אופניים חשמליים הוד השרון

טיול אופניים חשמליים הוד השרון – מהן האפשרויות?

מעוניינים לצאת לטיול ברכיבת אופניים? אוהבים פעילות ספורטיבית ומרבים לרכוב? אכן, טיול אופניים חשמליים הוא רעיון מעולה שעשוי להתאים לאנשים רבים. במיוחד אלו שמחפשים לשלב בין נופים, פינות חמד ופעילות גופנית. כדי ליהנות ממסע כזה לא צריך הרבה – זוגות אופניים תקינים ונוחים, מעט אוכל ושתיה, מסלול מתאים וכמובן, אנרגיות חיוביות.

טיולי אופניים חשמליים הוד השרון

טיול אופניים חשמליים הוד השרון – מסלולים מומלצים

המסלול הראשון שנציע כאן הינו מסלול שמתאים למתחילים. הוא משתרע על פני 25 ק"מ ומתמשך בין שעה לשעתיים, לפי קצב הרכיבה שלכם. המסלול אינו מעגלי והוא חולף באזור השרון.

נקודת היציאה היא בהוד השרון או במושב אלישמע שעל כביש 55. יש להגיע אל היציאה מהעיר הוד השרון דרך שכונת גיל עמל ולצאת אל כביש 55. כעת יש לחצות את הצומת לעבר השער של מושב אלישמע. יש להמשיך בכביש המושב עד ליציאה הצפונית. מכאן המשיכו עם השילוט לבית העלמין. בהמשך תפגשו נחל קטן, עגלות של בובות ענקיות, תחצו ערוץ של נחל קנה. תמשיכו בדרך כורכר, במטעים עד חניון יער החורשים. המסלול מציע מגוון אפשרויות ונופים מגוונים מאוד. בחזור תעשו את אותה דרך.

שימו לב שבעונת החורף ובעיקר בימים הגשומים האזור עשיר בשלוליות שמונעות את הרכיבה ולא מומלץ לצאת בימים אלו למסע. כמו כן נציין שבקיץ, ובמיוחד בימים חמים, ההמלצה היא לצאת בשעות המוקדמות של הבוקר כדי להימנע מחשיפה ממושכת לשמש.

אגם הוד השרון לנמל תל אביב

מסלול מומלץ נוסף הינו מסלול מעגלי שמתחיל באגם הוד השרון ומוביל לנמל תל אביב, דרך מנהרות הסוף של הירקון. הדרך חזור מתבצעת בגדה השנייה, המסלול משתרע על פני כ 40 ק"מ. מדובר במסלול מדהים שמוגדר כקל ומתאים למתחילים, המסלול מישורי והרכיבה הינה על שבילי עפר.

נחל אלכסנדר וחוף הים בשרון

מסלול מומלץ נוסף – משתרע על פני 43 ק"מ והוא דורש כארבע שעות של רכיבה. המסלול נחשב לבינוני עד קשה כיוון שהוא כולל גם טיפוס ואתגרים נוספים בדרך. המסלול הינו מגוון מאוד ובמהלך הרכיבה תוכלו ליהנות מנופים קסומים של נחל אלכסנדר, חוף ים, פרדסים וכן מצוק הכורכר של בית ינאי. כמו כן המסלול כולל רכיבה באזורים בעלי אווירה כפרית.

את המסלול מתחילים במושב בורגתה. פונים שמאלה ומתחילים את המסלול לאורך נחל אלכסנדר. מומלץ מאוד לעלות באופן רגלי לתצפית הציפורים, אם הגעתם בעונת הסתיו והתמזל מזלכם תוכלו לראות אלפי שקנאים. בהמשך הרכיבה חוצים את הנחל וממשיכים עד לאגמון חפר. גם שם קיימת תצפית יפה על הגבעה שבצד המערבי. שימו לב שלא לרכוב בשבילים הצרים שבשמורה כי אלו מיועדים להולכי רגל. בהמשך הדרך הופכת להיות לסלולה ומגיעה עד לגשר הצבים, חצו באמצעות הגשר לכיוון דרום ותוכלו להתקרב למים ולראות את צבי המים. באזור זה גם מתקני משחק וספסלים למנוחה.

לאחר שנהניתם במקום המופלא הזה תוכלו להמשיך הלאה במסע הרכיבה ולהגיע עד לכביש החוף, אותו תחצו מתחתיו. המשיכו ברכיבה והגיעו לשפך הים. בעונות בהם מפלס המים נמוך ניתן לחצות אותו ברכיבה, אם יש באזור גאות מומלץ לחלוץ את הנעליים ולעבור רגלית.

מכאן ואילך צפויה לכם רכיבה מהנה לאורך החוף עד שתגיעו לנקודה שמאפשרת טיפוס על מצוק הכורכר. בהמשך נקודות ציון שכדאי להתעכב כדי לצפות בהם כגון בית הבראה, אנדרטה, כפר יונה, גינת הדר, הסטורי בית נבלוסי ועוד.

 

טיול אופניים חשמליים באופן מתוכנן ומקצועי, כיצד?

רוצים לצאת עם קבוצה? לתכנן טיול אופניים חשמליים הוד השרון מקצועי ומהנה במיוחד? אתם לגמרי לא אמורים לתכנן בעצמכם את המסלול ולא צריכים לחפש בכוחות עצמכם יעדים ואתרים מתאימים לביקור. כי בדיוק עבורכם מציעות חברות מקצועיות בתחום הפקת טיולים ומסעות רכיבה מענים מותאמים היטב. כך שהמסלול אליו אתם יוצאים יקלע לצורך שלכם, יתאים היטב לרמת הרוכבים ויענה על כל הציפיות שלכם. תוכלו ליהנות ממסלול מתוכנן היטב ליעדים הרצויים לכם וברמה הנכונה שמתאימה לקבוצה שיוצאת לרכיבה.

טיול אופניים חשמליים – ציוד מקצועי ומתוחזק היטב

כדי לצאת לטיול אופניים חשמליים בהוד השרון אתם צריכים ציוד מקצועי ואיכותי מאוד, כזה שמתוחזק היטב ועבר בדיקה לפני תחילת הרכיבה. זו סיבה נוספת לפנות אל חברה מובילה בענף שמחזיקה ברשותה מלאי של זוגות אופניים חשמליים לצד קסדות ואביזרים נחוצים נוספים למסע. בעזרת חברה כזו תוכלו להיות רגועים שהמסלול עומד להתאים לרמת הרוכבים, שהציוד שאתם נעזרים בו הינו מקצועי ותקין וכי כל המסע בטוח ומתוכנן כראוי.

צרו עמנו קשר לתכנון טיול אופניים חשמליים הוד השרון

רוצים לצאת לטייל באזור הוד השרון? ליהנות מרכיבה ומנופים קסומים באזור? אנחנו בחברת Adir bikes מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר: 077.8041212 כדי להתחיל לתכנן את המסלול שלכם. אתנו אתם מפיקים יציאה קבוצתית מהנה ומותאמת היטב, נהנים מציוד מקצועי ומהדרכה יסודית לכל אורך הדרך. בואו ליהנות באמת ממסע רכיבה באזור השרון!

Call Now Button