טיול אופניים חשמליים בהר חורשן

טיולי אופניים הפכו להיות במהלך השנים לבילוי מועדף על רבים. זה הטבע שממתין לנו מעבר לחיים העמוסים שלנו, הנופים הקסומים וגם הצמחייה המגוונת. זה הצורך לצאת ולהתרענן, לנשום אוויר צח ולשכוח מעט משגרת החיים. בישראל ניתן למצוא מגוון נרחב יחסית של מסלולי אופניים. הללו פזורים על פני כל אזוריה של המדינה, מהצפון והגליל, הצפון הקרוב, מרכז, ירושלים וגם באזור הדרום. אז אם אתם מתעניינים במסלולי אופניים ורוצים לצאת בזוג או בקבוצה – תוכלו לבחור לכם מסלול מועדף ומתאים לדרישותיכם, ופשוט ליהנות!

טיול אופניים חשמליים בהר חורשן

טיול אופניים חשמליים בהר חורשן, מידע על האזור

הר חורשן מוגדר כשמורת טבע והוא ממוקם באזור הכרמל ורמות מנשה. הוא ממוקם בסמיכות  למושב בת שלמה. השמורה עשירה בצמחיה ויש בה גם שרידים ועתיקות כמו בארות וכדומה. בשמורה קיימת גבעה ייחודית שמתנשאת לגובה של 178 מטר מעל הים. השמורה סמוכה לכבישים וניתן להגיע אליה בקלות בכלי רכב, כמו כן היא סלולה וניתן להתנייד בתוכה בקלות יחסית. זו הסיבה לכך שבמקום יש מטיילים רבים יחסית, חלקם יוצאים לטיולים רגליים וחלקם למסלולי רכיבה באופניים. גם אתם עתידים ליהנות ממסלול מהנה ומאתגר בשמורה, ולשוב מרוצים ומלאי סיפוק מהמסע שערכתם בחיק הטבע.

טיול אופניים חשמליים בהר חורשן – מסלולים מומלצים

קבלו את המסלול המומלץ הראשון. נקודת היציאה היא בבנימינה לכיוון מזרח לאורך נחל תנינים. ניתן לשלב גם רחצה בנחל. הרכיבה מתבצעת במקביל לפירים שנותרו במקום מהתקופה הרומית, באמצעותם הובילו מים לקיסריה. עולים דרך נחל אלונה לשמורת הר חורשן. ניתן למצוא בחורשה פינות חמד מוצלות באלוני תבור וכן מטעים של עצי פרי. אתם עשויים לפגוש במהלך הרכיבה חזירי בר.

בהמשך עולים לרמת הנדיב. שם ניתן ליהנות מסיור ארכיאולוגי; לצפות בקברו של הברון רוטשילד וכן בבית מרחץ מהתקופה הרומית בעין צור. משם המשיכו לרכוב אל החווה החקלאית עקב אל מנצור – חווה חקלאית מהתקופה הביזנטית. שם תוכלו לצפות בתצפית למישור החוף.

מסלול זה משתרע על פני 35 ק"מ והוא מתמשך כארבע שעות. חלק מהמסלול כולל טיפוס והוא נחשב לקשה ברמה בינונית. המסלול מעגלי והוא אינו מתאים למתחילים.

בסיום המסלול רדו בשביל שמוביל אל מגרש חניה של מסלול עין צור. ירידה ישרה תוביל אתכם לשערים נעולים.

טיול אופניים חשמליים בהר חורשן ושמורת בריקה

נקודת היציאה למסלול היא ברחוב תותית שבשכונת נווה שרת – זכרון יעקב. שם קיים גן שעשועים גדול ומומלץ להחנות במקום את הרכב. במהלך המסלול ניתן לתצפת על הרכסים עד לקו המים. תרכבו בדהירה דרך שמורת בריקה ותגיעו למחצבות העתיקות של שמורת יער אלונה. ניתן לבצע את המסלול בכל ימות השנה, אך לגמרי לא מומלץ בימים חמים.

יוצאים לדרך  מפאתי שכונת נווה שרת שבזכרון יעקב, באמצעות שביל סלעי שיוצא מהאזור ומתחיל להתפתל במעלה הגבעות. במהלך הרכיבה ייפתח בפניכם נוף לעמק שבצפון וכן למחצבות של זיכרון יעקב. עולים בשביל הכורכר, בהמשך תראו כרם ענבים, תגלו את עצמכם מתמודדים מול טיפוס מאתגר. בהמשך הדרך תגיעו לצומת כבישים ושוב תתמודדו מול עליה מאתגרת. לאחר מכן תגיעו אל תחנת הדלק אלון ותוכלו לראות את שכונת נווה שרת. המשיכו ברכיבה למשך 1.5 ק"מ עד שתגיעו חזרה אל המקום בו החניתם את הרכב.

המסלול הינו באורך של 19 ק"מ וזמן הרכיבה הוא כשעתיים וחצי. הוא כולל עליות שדורשות טיפוס וכן ירידות. המסלול מוגדר בדרגת קושי בינונית. המסלול מעגלי והוא אינו מתאים לרוכבים מתחילים.

איך להפיק טיול אופניים חשמליים בהר חורשן לקבוצה?

שוקלים להוציא קבוצה לטיול אופניים חשמליים בשמורת הר חורשן? זה בהחלט יכול להיות רעיון נהדר. אם כי כאן עליכם לתכנן את המסע בצורה חכמה ויסודית מאוד, זאת כדי להבטיח כי המסע מתאים ליכולות של הקבוצה, שנבחר המסלול המוצלח ביותר מבין האופציות שהשמורה מציעה, וכי כל הרוכבים יוכלו להתמודד עם המסע. כיום יש חברות ייעודיות שמציעות מענה ספציפי ומותאם היטב לכל מטרה וצורך. גם עבור הפקת טיולי אופניים בשטח ניתן להיעזר בחברה כזו, ולהפקיד את משימת התכנון וההפקה בידיים מקצועיות.

כאשר אתם נעזרים באנשי מקצוע מהשורה הראשונה אתם יכולים להיות רגועים שהמסע עובר תכנון מקיף ויסודי ולכל אורך הדרך אתם מלווים באנשי מקצוע שיודעים את העבודה. הם ידריכו אתכם לכל אורך המסלול וינתבו אתכם לכל אורך התוואי, הם יוכלו להכיר לכם את האזור ולתת לכם הסברים ממוקדים על הנופים ועל המראות שנגלות בפניכם בדרך.

טיול אופניים חשמליים בהר חורשן? פנו אלינו!

אם אתם רוצים להוציא קבוצה או משפחה לטיול בהר חורשן, אנחנו מזמינים אתכם לקבל את המענה המקצועי שלנו! אתנו תהיו בטוחים שהמסלול מתוכנן היטב, שכל בני הקבוצה מצוידים באופניים חשמליים מקצועיים ומתוחזקים כיאות, שהמסלול מתוכנן היטב ושיש לנו את הידע הנחוץ כדי להנחות את הרכיבה ולהביא אתכם מרוצים ושבעי רצון אל נקודת הסיום! Adir bikes – 077.8041212 ואפשר לצאת לדרך!!

Call Now Button