טיולי אופניים חשמליים בתל אביב

טיול חוויתי שמתחיל ברכיבה לאורך הירקון וגני יהושוע משם נמשיך לאורך הטיילת והים עד לגן צ׳ארלס קלור נבצע עצירה קלה לקפה והתרעננות משיך דרך סימטאות נווה צדק , נמשיך דרך שדרות רוטשילד ולאורך אבן גבירול עם עצירה ב״מזנון״ של אייל שני לנשנוש ולאחר מכן נמשיך חזרה לרכבים דרך גני יהושוע.

הטיול במדרכות, שבילי אופניים, גנים וסמטאות – כמעט ללא כביש למעט קטעי מעבר קצרים.
אורך המסלול: כ 30 ק"מ, טיול אורבני ברמת קושי קלה לרוכבים עם ניסיון בסיסי.
המסלול:
מתחילים בפארק הירקון מגשר המכביה
רוכבים לאורך הירקון ובגני יהושוע
ממשיכים בנמל ת" א עד שנגיע לגן צארלס קלוד
שם נעשה הפסקת קפה קטנה ונהנה מהשקיעה
נמשיך בסמטאות נווה צדק ונגיע לשדרות רוטשילד
משם נרכב באבן גבירול – הפסקה במזנון של אייל שני,
חזרה לגני יהושע עד הרכבים.

לארגן טיול אופניים חשמליים בתל אביב? אתגר לא פשוט עבור מי שלא עוסק באופן מקצועי בתחום הזה. אך עבור חברות מקצועיות שמפיקות טיולי רכיבה מקצועיים זה בהחלט עניין יומיומי ושגרתי לחלוטין. כך שאם אתם שוקלים לארגן טיול לקבוצה, לצוות או למשפחה, וחשוב לכם להיות בטוחים שהטיול עומד להיות מוצלח, מהנה, חוויתי, בטוח ומנוצל היטב – ההצעה הטובה ביותר עבורכם היא לפנות אל חברה שמפיקה טיולים כאלו לקבוצות. בעזרת חברה זו תהיו רגועים כי הטיול מתוכנן היטב ולפרטי פרטים, הצוות המקצועי יתכנן כל שעה בטיול בצורה אופטימלית, להנאה מלאה של כל המשתתפים בטיול.

למה כדאי טיול אופניים חשמליים בתל אביב?

אבל עוד לפני שנתחיל לדבר על שלב התכנון וההפקה של הטיול המדובר. שימו לב שככל שחולפות השנים עוד ועוד רוכבי אופנים מצטרפים לטרנד שרק הולך וגובר, והחורשות, המדבריות וגם הסביבות האורבניות מתמלאות ברוכבי אופניים. ההסבר לכך פשוט – ראשית אנשים חיים את החיים שלהם הרחק מן הטבע, מן הנוף ומן הצומח. הם מחפשים לפגוש, ולו ביציאות מוגדרות, את הטבע כפי שהוא. כמו כן הם מעוניינים לצאת לטיול שיש בו גם פעילות ספורטיבית מהנה, והלא אין כמו רכיבה ממושכת באופניים, בטיפוס בעליות ובירידה בירידות כדי להזרים אדרנלין של פעילות ספורטיבית מהנה.

ומנגד, הרשויות המקומיות והגופים הממשלתיים משקיעים סכומי כסף גדולים בסלילת מסלולים לרכיבה באופניים. הן בפארקים, הן בחורשות והן בשמורות טבע. זאת כדי להנגיש את האתרים המרתקים הללו לרוכבי אופניים ולאפשר להם לסייר במקום באמצעות כלי דו גלגלי. לצד זאת גם כלי הרכיבה כיום מאפשרים הרבה יותר מאי פעם. ואם בעבר רכיבה באופניים כללה פעילות פיסית מאומצת מאוד, במיוחד בעליות תלולות וברכיבות ממושכות, הרי כיום ניתן לשלב שימוש באופניים חשמליים, דבר שיאפשר לרוכבים ליהנות ממנוחה פיסית יחסית, גם בעת הרכיבה. הם יכולים לצלוח מרחקים גדולים יותר ולהגיע נינוחים יותר גם לפינות מרוחקות יחסית.

טיול אופניים חשמליים בתל אביב, מה יש לראות בעיר?

אמנם במחשבה ראשונה נדמה לנו שטיול אופניים צריך לקחת אותנו אל נחלים, אל חורשות גדולות או פארקים ענקיים שמשתרעים על פני מאות דונמים. ואכן, אלו מסלולים מבוקשים שנכון ומומלץ לצאת אליהם במסלולי רכיבה. אך אלו לא מפחיתים בכהוא זה את הפופולאריות של מסלולי אופניים בתל אביב. זאת כי מדובר בעיר גדולה שמשלבת בתוכה אווירה אורבנית לצד אתרי תיירות, חוץ ים ואטרקציות לצד משרדים ושכונות מגורים. כך שכקבוצת רוכבים ניתן לבחור את אופי הטיול בעיר וליהנות מהאווירה אותה הנכם רוצים.

טיול אופניים חשמליים בתל אביב: מסלולים מומלצים

זורבה

מסלול רכיבה לאורך החוף. נקודת ההתחלה היא בטיילת תל אביב והוא מוביל את הרוכבים עד לנמל הדייגים בעיר יפו. משם חוזרים דרך שוק הפשפשים אל השוק היווני. נקודת הסיום היא כיכר השעון. מסלול מגוון מאוד שמתחיל מול המים וקו החוף וממשיך באזורים מסחריים של העיר. המסלול נחשב לקל יחסית כיוון שמדובר במסלול מישורי, אך חשוב להיות מודעים לכך שתל אביב המרכזית הינה עיר עמוסה למדי, כך שאם אתם יוצאים כקבוצה ורוצים למצוא את עצמכם נהנים ממרחבים בלי להיתקל ביותר מידי אנשים, כדאי מאוד להתחיל את המסע בשעות המוקדמות של הבוקר.

המסלול משתרע על פני 5 ק"מ לכל צד, אם אתם רוכבים מנוסים תוכלו להמשיך בטיילת כמעט עד לעיר בת ים. בהמשך המסלול תיהנו מאוויר ים ומנוף של הים הפתוח. במהלך המסלולי תפגשו נקודות עניין רבות כמו אתרי עתיקות, מבני דת ועוד.

פארק הירקון

פארק הירקון הינו הריאה הירוקה הגדולה באזור רצועת החוף והוא פארק מגוון וגדול מאוד ששטחו משתרע על פני 3,500 דונם. בפארק ניתן ליהנות מהטבע וממרחבים ירוקים עוצרי נשימה. הפארק עבר תהליכי שיקום ושימור והוא מאפשר לנו ליהנות כיום מעולם החי והצומח באווירה ישראלית אותנטית. הפארק מציע מגוון פעילויות ספורט בחיק הטבע ובין היתר הוא מהווה מקום הולם ומבוקש לרכיבה באופניים.

בפארק שבילי רכיבה רחבים לכל אורך נחל הירקון, במהלך הרכיבה על השבילים חוצים בנוחות מספר גשרים, זאת כדי להימנע מחציית כבישים שעלולה לסכן את הרוכבים. זו נקודת יתרון נוספת שמסבירה מדוע כדאי למשפחות לבחור את הפארק כמסלול רכיבה מועדף. במהלך המסלול תמצאו נקודות עצירה למנוחה.

נקודת ההתחלה של המסלול הוא בנחל הירקון בכיוונו המזרחי והוא מוביל עד למערב, בשפך הירקון ונמל תל אביב. ניתן לבצע את המסלול גם בכיוון ההפוך – מהירקון בצדו המערבי ועד ליער בראשית, שבע תחנות ויער ראש ציפור.

ניתן לבחור לבצע את המסלול כמסלול מעגלי, הוא מישורי ולכן אינו מאמץ במיוחד.

טיול אופניים חשמליים בתל אביב בהדרכה מקצועית

כדי ליהנות ממסלול אופניים לצד קבלת הדרכה מפורטת והיכרות מעמיקה עם אתרים ונקודות ציון מרתקות ברחבי העיר תל אביב לאורך המסלול, מומלץ מאוד להיות מלווים בצוות מקצועי שמכיר את העיר ואת תוואי המסלולים בהם אתם רוכבים, כך הרכיבה שלכם הופכת להיות מרתקת. תוכלו לנצל כל פינת חמד בדרך ולהפיק את המיטב ואת המרב מהמסלול אליו יצאתם בעיר תל אביב. ניתן לומר שמסלול כזה מאפשר לכם להכיר את העיר הסואנת שלא מפסיקה אף פעם את פעילותה מהזווית הנעימה, הטבעית והרוגעת שלה.

אל מי לפנות לצורך ארגון טיול אופניים חשמליים בתל אביב?

עומדים להפיק טיול כזה? רוצים להיעזר בגורמים מקצועיים כדי לתכנן את המסע בצורה מדויקת ונכונה? אתם מוזמנים להכיר את Adir bikes! החברה המובילה במסלולי אופניים לקבוצות. אנו מפיקים את המסע ומתכננים את המסלול לכל הפרטים שלו. מביאים את ציוד הרכיבה המתאים ומאפשרים לכם הנאה ללא גבולות. צרו קשר: 077.8041212.

Call Now Button