טיולי אופניים חשמליים בדרום

האזור הדרומי של המדינה הוא ארץ פלאות מלא בניגודים. מצד אחד, הוא מקיף מדבריות עצומים ושטח מישורי, ומצד שני, הוא מציע מספר עצום של מסלולים וטיולים מגוונים, כל אחד שונה מקודמו.

טיול בדרום הארץ על אופניים חשמליים מציע חוויה שאין דומה לה. האזור רחב הידיים מחבק בחום, תרתי משמע, את המבקרים, ולפעמים גורם להם להרגיש כאילו הם האנשים היחידים בסביבה. בניגוד ליעדים הומי אדם במקומות אחרים, כאן אפשר לגלות את פניני הטבע הנסתרות, מנחלים ואגמים שלווים ומושלמים לטבילה, ועד צימרים מקסימים ואתרי קמפינג מאובזרים, לצד מגוון מסעדות ואטרקציות ידידותיות לילדים. בין אם חולפים ליד שדה כלניות או מטפסים לגבהים של מצפה רמון ומשם מדוושים בחדווה, האזור מציע שפע של טיולים מקסימים. האפשרויות הן אינסופיות כמו הנוף הדרומי עצמו.

טיולי אופניים חשמליים בדרום

מה מציע הדרום לרוכבי אופניים חשמליים?

אזור הדרום מתהדר במסלולים פנטסטיים המותאמים לטיולי אופניים, חוויה ייחודית ומרגשת. כאן נפרשים נופים עתיקים, עם דיונות דוממות ועוצמתיות המזמינות את רוכבי האופניים לכבוש אותן.

טיול אופניים חשמליים בדרום יאפשר לכם להתענג על חציית השטח המדברי בקלות ובנוחות ולהרגיש כאילו אתם חלק אינטגראלי מתמונת הנוף הציורי.

מה שמייחד את טיולי האופניים בדרום הוא שפע המרחבים הפתוחים והטבעיים נטולי התנועה הכבדה, המציעים נוף פנוראמי לכל כיוון. השילוב של נוף מדברי ואתרים שובי לב מצית דחף נלהב אצל כל רוכב אופניים לתפוס את זוג האופניים שלו ולצאת להרפתקה.

מחוז הדרום הוא המחוז הגדול ביותר במדינת ישראל. ככזה הוא מציע שפע של מסלולים ומקומות לטיולים והוא אכן מושך אליו הרבה מבקרים. אזור הדרום כולל אזורים נרחבים של הנגב, מישור החוף הדרומי והערבה.

השטח הכולל של הדרום הוא 14,185 קמ"ר וחלק ניכר ממנו הוא מדבר. הוא נחשב למחוז היחידי בישראל המעניק גישה לשלושה גופי מים נפרדים. חופי הים התיכון בערים אשקלון ואשדוד, ים סוף באילת וים המלח במזרח. 

לאן כדאי לטייל באזור הדרום?

הוא נחשב למחוז היחיד בישראל המעניק גישה לשלושה גופי מים נפרדים במהלך מסע בן שלושה ימים, ומציע את חופי הים התיכון באשקלון ובאשדוד, ים סוף באילת וים המלח במזרח. בירתה היא העיר באר שבע, בעוד אשדוד טוענת לתואר העיר המאוכלסת ביותר, ודימונה מחזיקה בתואר העיר הגדולה ביותר מבחינת תחום השיפוט. בתוך המחוז, מוסדות אקדמיים בולטים כמו המכללה האקדמית אשקלון, המכללה האקדמית להנדסה אשדוד, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע והאוניברסיטה הפתוחה באילת תורמים לנוף החינוכי שלו.

באזור הדרום קיים מגוון רחב של מסלולי טיול המתאימים לאופניים חשמליים. טיול אופניים בדרום יכול לתת מענה למגוון העדפות. ממסלולים המתחקים אחר סיפורי התנ"ך, שבילי מים המתפתלים על פני בריכות, מעיינות ורכסים, כמו גם שבילים הצמודים לנחלים, מפלים וטבע.

במהלך הטיולים נסטה פה ושם לשבילים שתוכננו במיוחד לתצפית על צמחייה תוססת ופריחה בבתי הגידול הטבעיים שלהם.

טיול באזור הדרום מציע תענוג ייחודי, במיוחד בעונות החורף והאביב, ומבדיל אותו מאזורים אחרים בארץ. עם גשמים מתונים ואור שמש עדין, יחד עם טמפרטורות נעימות ומתונות, הוא הופך לתפאורה אידיאלית לטיולים נרחבים על פני הנופים המרוחקים של דרום ישראל.

אזור הדרום כולל שפע של פלאי טבע, נחלים, גופי מים, מכתשים שובי לב ומגוון מסלולים מסקרנים המתאימים לכל הרמות.

טיולי האופניים שאנו מציעים מספקים לרוכבים הרפתקה קסומה. הנגב, שטח עצום ומלא מסתורין מהווה כ-60% משטחה של מדינת ישראל. השטח המדברי מחולק למספר אזורים נפרדים ומתהדר בשפע של מסלולים, שלווה והתפעמות מעוצמתו של הטבע. נרכב בין שבילים מלהיבים המתפתלים לצד נחלים ומגוון ייחודי של צמחים.

אז לאן רוכבים?

הדרום כאמור כולל את הנגב, מדבר יהודה והערבה. הנגב משתרע מיישובי צפון ומערב הנגב ועד לאילת. ממזרח משתרעים ים המלח, מדבר יהודה והערבה. הגבול המערבי מגיע עד מצרים. האזורים בהם כדאי לטייל הם הנגב ומכתשיו, המכתש הגדול, המכתש הקטן ומכתש רמון. כמו-כן, ים המלח ומדבר יהודה, הנגב הדרומי והרי אילת. צפון ומערב הנגב, המציעים מסלולי טיול קסומים, כרגע בחוץ בגלל המלחמה.

כל אזור כזה מציע שלל יעדים מעולים לרכיבה משפחתית, זוגית, עם חברים או כל הרכב שרוצים. הנופים מדהימים וניתן לשלב את הטיול עם שפע מגוון של אטרקציות הנמצאות באזור. מפארק חיות בר ועד לאתרי טבע שובי לב, קירות טיפוס וסדנאות מרתקות. אטרקציות אלו מציעות חוויות מעשירות המשלימות בצורה נפלאה את הנופים עוצרי הנשימה של האזור הדרומי.

בין אם מתכננים הרפתקה בסוף השבוע או טיול באמצע השבוע, אזור הדרום הוא יעד מוביל לחופשות וטיולים מהנים ומרהיבים.

לתיאום טיולי אופניים חשמליים בדרום, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לתיאום ונשמח להתאים לכם את הטיול המושלם. Adirbike בטל. 077-8041212.

Call Now Button