טיולי אופניים חשמליים בצפון

אזור הצפון של ישראל מזמין כאחד היעדים המפתים ביותר למטיילים, ומתגאה בהרים מיוערים, נחלים ומפלים מדורגים, יערות ים תיכוניים שופעים, חופים מדהימים ושפע של אתרים היסטוריים ותרבותיים. הנה כמה טיולים מוצעים בצפון, יחד עם מקומות לינה מומלצים להירגע בסוף ההרפתקאות של היום שלך.

אזור הצפון הוא יעד הטיולים מספר אחד, היהלום שבכתר. מדובר בשטח רחב ידיים הכולל הרים מיוערים ופסגות מוריקות, נחלים זורמים ומפלים גועשים יערות מחורש ים תיכוני שופע, חופים מדהימים ושפע של אתרים היסטוריים. הנופים משגעים והטבע עשיר במיוחד. אזור הצפון נותר ירוק ויפה לאורך רוב חודשי השנה ואפשר לבוא ולטייל בו כמעט מתי שרוצים. ערים עתיקות וכפרים ציוריים מעצימים עוד יותר את כוח המשיכה שלו.

אם אתם שוקלים טיול בצפון, תוכלו לבחור בין מגוון עצום של מסלולים, אטרקציות והרפתקאות. אבל הכי מומלץ זה לגמוע מרחקים עטופי נוף וטבע, על אופניים חשמליים. טיול אופניים חשמליים בצפון מציע הזדמנות לחזות בנופים עוצרי נשימה, צמחייה שובת לב וחיות בר ייחודיות. בין אם אתם מתכוונים לטייל עם חברים, משפחה או כל קבוצה אחרת, הנה כמה מסלולי אופניים משגעים.

טיולי אופניים חשמליים בצפון

היכן כדאי לעשות טיול אופניים בצפון?

בצפון כאמור יש הרבה אטרקציות, אזורי טיול מגוונים והמון מה לראות. והכי שווה זה לטייל ולהיחשף למראות עם אופניים חשמליים. טיול המעניק חוויה ייחודית והנאה מנופים פורחים חורש ירוק ופיקניקים בפינות קסומות. בואו נצא לדרך.

טיול אופניים בצפון לרמת הנדיב

מסלולי האופניים של רמת הנדיב מציעים חוויה מלהיבה ומרגשת. זהו אזור יוצא דופן בתוך פארק טבע וגנים הכולל מסלולי אופניים ייעודיים. ברמת הנדיב רוכבי האופניים יכולים להתענג על שבילים נוחים העוברים בין אתרים היסטוריים, נופים מדהימים וצמחייה עבותה. מצפה לכם חוויה של התרגשות והנאה.

רמת הנדיב נמצאת בין זיכרון יעקב לבנימינה, בחלקו הדרומי מערבי של הכרמל. המקום משמש כאתר הנצחה לברון בנימין דה רוטשילד.

הטיול שלנו מתחיל בביקור ברמת הנדיב, אזור עשיר בשרידים ארכיאולוגיים מימי בית שני והתקופה הביזנטית. משם נעלה לתצפית בחורבות עקב ומצפור חוטם המציעה פנוראמה נפלאה של הים ומישור החוף.

לאחר מכן נחצה את כרמי עמק הנדיב ונגיע אל מבצר שוני היפהפה, נרכב לאורכו של נחל תנינים ונעצור בעין אביאל ובעין ירדנה לטבילה מרעננת.

הרכיבה במסלול זה נוחה ומתבצעת על שבילי עפר רחבים, עם שיפועים וירידות מתונות. ניתן להתאים את המסלול כמעגלי או חד כיווני.

אוצרות טבע ושפע של פריחות למרגלות התבור

את המסלול הזה לא תרצו לפספס. למרגלות הר תבור בגליל התחתון שוכנת ארץ פלאות טבעית שופעת פרחים צבעוניים, נחלים מתפתלים, מעיינות ונופים מעוררי השתאות.

 היום שלנו מתחיל בכפר קיש, שם נבקר בחווה מקומית ונטעין מצברים עם קבלת פנים קלה. משם נצא למסע בחיק הטבע, טובלים ביופי קסום העוטף אותנו.

לאורך נחל תבור, בשבילים נוחים, נרכב בין הגבעות הסמוכות לנחל. הודות לאופניים החשמליים שלנו הרכיבה עוברת ללא כל מאמץ. נטייל בין הנופים המוריקים והפריחה שובת הלב, בין מטעי שקדים בחורף או שדות חמניות בקיץ. לאורך כל המסע, ילווה אותנו הר תבור בנוכחותו המלכותית, ויספק לנו רקע עוצר נשימה למראות והגילויים שיצוצו בדרכנו.

נסיים את המסלול בכפר קיש מלאי מרץ והשתאות. המסלול הוא מעגלי ומדי פעם מעט מאתגר בגלל רכיבה בשבילי חצץ עם שיפועים וירידות תלולות פה ושם. עם זאת, בעזרת האופניים החשמליים, ניתן להתגבר על כך בקלות. אפשר להתאים את רמת הקושי ומשך המסלול להעדפות ויכולות שונות.

בריזה נעימה ומראות היסטוריים לאורך קו החוף הצפוני

מסע מענג לאורך החוף הצפוני במועצה אזורית אשר. הטיול שלנו יתחיל בחוף שבי ציון, ליד האנדרטה לזכרם של חללי אסון השייטת. נרכב צפונה ונעצור באתר ארכיאולוגי מרהיב בו רצפת פסיפס ועמודי אבן מהתקופה הביזנטית.

משם נתחבר לטיילת של העיר נהרייה ונעצור מדי פעם במזחים הפזורים לאורכה כדי להתרענן מרוח הים המלטפת ולהתפעל מצלילות הים ומראות החוף.  

בהמשך נעצור לטבול את רגלינו בבריכות מים אשר נקוו בין סלעי החוף ומשם נמשיך לחוף אכזיב. לאחר מכן נפנה מזרחה ונרכב בשטחים הפתוחים של קיבוץ בצת ומושב לימן. בדרך נעצור ב"יד ליד", אתר הנצחה ל-13 חיילי ההגנה שנרצחו בליל הגשרים.

נמשיך במסענו לנחל כזיב ונסיים את הרכיבה בחוף בצת המציע נוף עוצר נשימה של האיים הנמצאים מולו.

מסלול זה מציע רמת קושי קלה מאוד וכולל בעיקר שבילים סלולים עם קטעים מסוימים של רכיבת שטח בשבילי עפר רחבים ושטוחים.

איזה כיף לחרוש את הצפון באופניים חשמליים

לסיכום, רכיבה על אופניים חשמליים מספקת הרפתקה נהדרת של נסיעה נינוחה המאפשרת לרוכבים להרגיש שהם חלק אינטגראלי מהטבע. אנו מזמינים אתכם לסייר איתנו בפינות הקסומות של הצפון, עם המשפחה, בן זוג, או כל מי שמתחשק לכם לבלות איתו בכיף. מובטחות לכם חוויות קסומות ובלתי נשכחות לאורך הדרך עם נקודות עצירה ציוריות, מראות מרגשים והנאה סוחפת. טיול אופניים חשמליים בצפון הוא אופציה אידיאלית לטיולים קבוצתיים וטיולי גיבוש בין עובדים, חברים משותפים ומשפחות.

לתיאום טיולי אופניים חשמליים בצפון, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לתיאום ונשמח להתאים לכם את הטיול המושלם. Adirbike בטל. 077-8041212.

Call Now Button