טיול אופניים חשמליים במדבר

רכיבה בשטח זו אחת החוויות המפתיעות והמאתגרות שעשויות להתאים למגוון קבוצות. אם אתם שוקלים לצאת ליום רכיבה ורוצים להבטיח לעצמכם הנאה מלאה – טיול אופניים חשמליים במדבר זה אחד הרעיונות הטובים. מה שצריך זה לתכנן את היציאה הזו באופן יסודי ומקצועי כדי שתגיעו ליעד מתאים, תיהנו מיום מאתגר וחוויות בלתי נשכחות לכל משתתפי הקבוצה.

טיולי אופניים חשמליים במדבר

טיול אופניים חשמליים במדבר – איך מתכננים אותו?

יש יציאות שכל אחד כמעט יכול לתכנן ולארגן בעצמו. בוחרים נקודת יעד, בודקים במפות מעודכנות את המסלול ויוצאים לדרך. אך יש יציאות שמחייבות אנשי מקצוע מומחים בתמונה. זאת כדי שהנסיעה תהיה מתוכננת היטב ותביא את הקבוצה אל היעד בצורה ישירה וללא ספקות, סימני שאלה והתלבטויות. בדיוק כך זה כאשר מדובר על טיול אופניים חשמליים במדבר. חובה להיעזר בצוות מקצועי של מדריכים ומפיקים כדי להבטיח כי טיול אופניים חשמליים במדבר אכן עומד להיות חוויה נעימה, מפתיעה וגם בטוחה.

תכנון נכון של טיול אופניים חשמליים במדבר

המדבר הוא מקום קסום שטומן בחובו סודות רבים, אך לצד זאת הוא עלול להכיל בתוכו גם סכנות לא מעטות. לא מעט אסונות התרחשו באזורים לא מיושבים למטיילים תמימים שרק רצו לצאת ליהנות ולהתאוורר. לכן חשוב מאוד לפעול בצורה מקצועית ומתוכננת, להיות מלווים באנשי מקצוע מעולים בתחום – כך ניתן להבטיח כי הטיול יהיה בטוח ומתואם עם כל הגורמים הרלוונטיים. כך ניתן להבטיח שעשיתם הכול כדי למנוע סכנות ותקלות, ולהחזיר את הקבוצה מרוצה ושבעת רצון, והכי חשוב – בשלום, לבתיהם.

הפקת טיול אופניים חשמליים במדבר

רוצים להפיק טיול אופניים חשמליים? כדי להוציא אל הפועל טיול כזה אתם צריכים לפנות אל חברה מובילה ומקצועית בתחום ספציפי זה. רק כך תוכלו להיות בטוחים שהיציאה שלכם בטוחה ומתוכננת היטב, וכי המשתתפים צפויים ליהנות מחוויה יוצאת דופן ומוצלחת ביותר.

חברה מקצועית מתייחסת לכל ההיבטים של טיול כזה, ופועלת באופן הנכון כדי להבטיח הנאה לכל אחד מהמשתתפים. בין היתר יש לזכור את ההיבטים הבאים:

  • התאמת מסלול ליכולות המשתתפים – במדבר יש שלל מסלולים ומגוון אפשרויות של מסעות. חשוב מאוד להתאים היטב את המסלול ליכולות הפיסיות של בני הקבוצה. לא כל אחד מסוגל לצאת למסע רכיבה ממושך, לא כל אחד מסוגל להתמודד עם רכיבה בתנאי שטח קשים.
  • רכיבה במסלול רשמי – חשוב להוביל את הקבוצה במסלול קיים, ולא לצאת לדרך ולחפש את הדרך בצורה עצמית. המסלולים המסומנים הינם מסלולים בטוחים ומאפשרים להגיע ליעד סביר תוך פרק זמן אפשרי. חשוב להיצמד לסימונים כדי לא לאבד את הדרך.
  • הצטיידות נאותה – טיולי אופניים במדבר מחייבים ציוד מתאים ומספק לכל אחד מבני הקבוצה ולפי משך המסע. מדובר במים לשתייה, ציוד עזרה ראשונה, אוכל וכן אמצעי תקשורת טעונים היטב.
  • תיאום ואבטחה – חובה לוודא כי כל יציאה מתואמת עם גורמי הביטחון. ואם מדובר על יציאה של קבוצה מטעם מוסד לימודים – גם משרד החינוך אמור להיות מעודכן. זאת כדי להבטיח כי היציאה רשמית וחוקית ואין בה כשלים שעלולים להזיק לכם.
  • כלי רכיבה הולמים – יש להבטיח כי כל בני הקבוצה מצוידים בכלי רכיבה הולמים, מתוחזקים ותקינים. זה אומר שהצמיגים צריכים להיות מנופחים כיאות, צריך להיות מצוידים בכלים מתאימים להתמודדות עם פנצ'רים או תקלות אחרות שעלולות לצוץ בדרכים.

טיול אופניים חשמליים במדבר, לאן כדאי להגיע?

כדי לתכנן מסלול מוצלח ונכון חשוב להכיר היטב את היעדים האפשריים ואת תנאי השטח, את מזג האוויר ואת עונות השנה המתחלפים ואת ההשפעה שלהם על האתרים השונים. המדבר ממתין לנו עם הייחודיות שלו לצד התופעות המאתגרות שלו, ואם אתם רוצים לצאת למסלול רכיבה מאתגר אך בטוח, חשוב מאוד להיות מלווים באיש מקצוע שמכיר את המדבר היטב, התנסה בטיולים ובמסעות רכיבה שונים, ויודע להמליץ על היעד המתאים והרצוי ביותר לעונה זו, בהתאם לבני הקבוצה ולפי היכולות והעדפות שלכם. כך שהתכנון של הרכיבה יהיה מוצלח ומתאים היטב למטרות שלכם.

יש מסלולי רכיבה שמתאימים לטיולי אופניים במדבר ברמות קושי שונות ובאורכים שונים. לפי רמת היכולות והאתגר הרצויים יש לבחור את המסלול הנכון והמתאים ביותר. המטרה היא לאפשר רכיבה מאתגרת מספיק שמזרימה אדרנלין ואנרגיות רבות, אך לא קשה ומפרכת מידי. מסלול קשה מידי עלול לגרום לעייפות מוגזמת ולמאמץ מופרז מבני הקבוצה, במיוחד בקרב הצעירים או החלשים מקרב המשתתפים במסלול. כדאי לבחור נקודת יעד מעניינת אליה רוכבים, זאת כדי להגביר מוטיבציה ולתת עניין לרוכבים במהלך הרכיבה.

לאיזו חברה לפנות לתכנון טיולי אופניים חשמליים במדבר?

אתם מוזמנים להכיר את חברת Adir bikes! החברה המובילה בתחום רכיבת שטח שמפיקה אירועים קבוצתיים וטיולי שטח בהתאם למטרות ולדרישות של הקבוצה. אצלנו תוכלו להיות בטוחים שהרכיבה שלכם מתוכננת היטב, שאתם עומדים ליהנות מיום מהנה וחוויתי במיוחד בו כולכם עומדים לאתגר את עצמכם ברכיבה מלאת אקשן! חייגו – 077.8041212

Call Now Button