קטגוריות
בלוג מקצועי

יום גיבוש אתגרי

יום גיבוש אתגרי לצוות מגובש וחדור מוטיבציה

מחפשים להוציא את צוות העובדים שלכם ליום מגבש, מאתגר ומהנה? אכן דבר בעל חשיבות רבה שמעסיקים רבים ומנהלי ארגונים, חברות ועסקים הפנימו שההשקעה בתחום זה הכרחית ומחזירה את עצמה בגדול. וההסבר לכך פשוט – עובד מתוחזק היטב חש מחובר יותר למקום העבודה, הוא מחובר לחזון, לערכים ולמטרות, ונותן מעצמו את המיטב למען מקום העבודה. והתוצאה? תפוקה טובה יותר וניהול יום עבודה באופן יעיל יותר. מציאות זו מסבירה מדוע השקעה ביום גיבוש או בפעילויות שונות זו השקעה לטווח הקצר והארוך, ולא רק הוצאה.

כיצד לתכנן יום גיבוש אתגרי לצוות?

אז מהי הפעילות שתתאים לצוות שלכם? איזו יציאה עשויה להגשים משאלה לעובדים שלכם, ולשמח אותם ממש? במהלך תכנון יום גיבוש אתגרי חשוב מאוד לראות מול העיניים את הצוות באופן כללי וגם כל אחד מהם בפרטות, המטרה היא להתאים את היציאה לאופיים ולתכונותיהם של העובדים. כך שהפעילות תהיה מוצלחת ותיהנה אותם ביותר. פעילות מוצלחת שמתאימה לעובדים תוביל לשיתוף פעולה ולעיתים אף להתלהבות בקרב הקבוצה, כך שיום הגיבוש יצליח במיוחד. האווירה תהיה נעימה ומשוחררת, הצוות יצור קשרים איכותיים ונעימים, מעבר לנושאי השיחה הרגילים שקשורים למשימות בעבודה, והם יחזרו הביתה מרוצים ושבעי רצון.

כיצד נדע איזו פעילות תתאים עבור יום גיבוש לצוות?

כדי לבצע את ההתאמה הטובה ביותר ולבחור את הפעילות המוצלחת שאכן מתאימה לעובדים ועונה על הציפיות שלכם, הדבר הנכון ביותר הוא פשוט לדבר איתם. אמנם לא חייבים לדבר עם כל הצוות ממש, במיוחד אם מדובר בצוות נרחב. ניתן לשוחח עם נציגים משכבות שונות בקרב הצוות. לספר להם על המטרה ועל היציאה, ולבקש לשמוע מהם רעיונות – איזו פעילות לדעתם תוכל להתאים לצוות כולו, ממה עתידה הקבוצה ליהנות ואילו יעדים עשויים להיות מוצלחים ומומלצים. כמובן שגם אתם יכולים להציע הצעות שונות ולשמוע מה חוות דעתם של נציגי העובדים ביחס אליהם. זו דרך לקבל את המידע הרלוונטי מהמקור הראשון והמוסמך ביותר.

יום גיבוש אתגרי – לאתגר וליהנות

עבור צוותים רבים מתאים לתכנן יום גיבוש אתגרי לעובדים. מדובר ביום גיבוש שהוא לא ממש יום של מנוחה או התפתחות, לא יום של אירוח ואוכל טוב בלבד, אלא יום של אתגרים, של חוויות, אטרקציות ואקסטרים. מה לדוגמה? מסלולי אופניים זה מאתגרים רק אחת מהאפשרויות המומלצות. איך מבצעים את זה? התשובה פשוטה. כל מה שצריך זה להכיר חברה מקצועית שמציעה ימי גיבוש לעובדים ומגיעה לשטח עם כל הציוד הנחוץ כדי לצאת לדרך ברכיבה נמרצת ומהנה.  

יום גיבוש אתגרי – איך בוחרים מסלול מתאים?

כדי לצאת ליום גיבוש מוצלח ולדעת שהאתגר עומד להפתיע ולהצליח, חשוב מאוד לבחור את האזור המתאים ואת המסלול הרצוי. יש בארצנו מגוון מסלולים ואזורים שונים בהם ניתן לקיים רכיבה אתגרית באופניים לקבוצות. זה יכול להיות באזורי תיירות צפוניים, בקרבת נחלים ומקורות מים, בירושלים וכן בסביבה אורבנית מרתקת. במסלול רכיבה ניתן להכיר אזורים מרתקים, לבקר באתרים היסטוריים ולפגוש באופן בלתי אמצעי אוכלוסיות, עסקים ותופעות טבע מרתקות.

איזו חברה מציעה מעטפת עבור יום גיבוש מאתגר?

החלטתם ללכת על רכיבה אתגרית ליום הגיבוש המתוכנן? כעת אתם צריכים רק למצוא את החברה שתוכל לתכנן ולבצע עבורכם את הטיול הזה. שימו לב לפרמטרים הבאים שיעזרו לכם לבחור את החברה שאכן תוכל להגשים את המטרה שלכם באופן הטוב ביותר.

  • ציוד חדשני ומתוחזק היטב – מסלול אתגרי באופניים מחייב זוגות אופניים ממונעים ואיכותיים מאוד, כאלו שמתוחזקים היטב ומובאים לאחר בדיקה שהם תקינים, הגלגלים מנופחים כיאות וכל מה שצריך זה להתחיל לדווש ולהפעיל מנוע. רק כך הקבוצה תוכל לצאת לדרך מלאת מוטיבציה וליהנות מרכיבה איכותית, רציפה ונוחה.
  • היכרות עם מסלולי רכיבה – חשוב מאוד לבחור חברה שמתמצאת בהתאמת מסלולי רכיבה אתגריים לקבוצה בהתאם לרמת הכושר והאתגר הרצויים. יש בארץ לא מעט אופציות ומסלולים אפשריים. חשוב מאוד להתאים היטב את המסלול בהתאם לסגנון המסלול הרצוי לכם. האם תרצו לבקר באזורים של טבע ונוף, בערים משמעותיות או באתרים היסטוריים? וכמובן – המסלול צריך להיות מותאם ליכולות הרכיבה של המשתתפים.
  • הדרכה וליווי מקצועיים – מסלולי רכיבה אתגריים יהיו מודרכים על ידי מדריכים מוסמכים שמכירים את השטח היטב. הם ינחו את המסע, יחליטו על יעדים מוגדרים ועל נקודות עצירה, וידאגו שכל הקבוצה תרכב בקבוצה. ההדרכה חשובה מאוד כדי לשמור על אווירה מגובשת ועל מסע משותף ומלכד שתואם את מטרת היציאה שלכם עם הקבוצה.

יום גיבוש אתגרי: מחפשים את החברה המומלצת?

אנחנו מזמינים אתכם להכיר את החברה שלנו!  Adir bikesאנחנו כאן בשביל האינטרס של הצוות שלכם. עם הציוד המקצועי שברשותנו ועם הצוות המיומן וכל הידע נוכל לתכנן לכם את המסלול המתאים והמהנה בדיוק לכם. פנו אלינו עוד היום  077.8041212 וגלו עד כמה יום גיבוש מאתגר יכול להיות מוצלח, מהנה ומגבש!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *