קטגוריות
בלוג מקצועי

יום כיף לחברות הייטק

איך מפיקים יום כיף לחברות הייטק?

עובדי הייטק מרבים לשבת על הכסא מול המסך. הם יושבים ועובדים שקועים בתוך המשימות המרובות שמוטלות עליהם. זו הסיבה לכך שכל מנהל צוות, מנהל עסק או כל בעל תפקיד שמופקד על צוות העובדים מחפש להוציא מפעם לפעם את העובדים ליום כיף וגיבוש. ימים אלו ממלאים תפקיד חשוב מאוד בשגרת העבודה. זאת כי כאשר העובדים שבעי רצון ממקום העבודה, כאשר הם מרגישים מחוברים למקום ולחזון שלו הם נותנים מעצמם את המיטב. הם עובדים ברמת מוטיבציה גבוהה יותר, והרווח? כולו של החברה. בדיוק זו הסיבה לכך שכיום החברות משקיעות משאבים רבים בהפקה של ימי גיבוש וכיף לטובת העובדים ולרווחתם.

מהן האפשרויות הקיימות להפקת יום כיף לחברות הייטק?

יש כיום מגוון נרחב ועצום מאוד של אפשרויות שמתאימות ליום כיף לעובדים. למעשה התחומים בלתי מוגבלים וכל יציאה או בילוי עשויים לבוא בחשבון. כמובן שעל המתכננים לשקול את השיקולים שלהם ולבחור בהתאם לכך את אופי הפעילות. בין יתר השיקולים צריך לחשוב על הצוות ועל החוויות שעשויות להתאים להם. זאת לפי התכונות שלהם וכן בהתאם לתחומי העניין. גם הנושא התקציבי משליך במידה רבה על קבלת ההחלטה. שכן ניתן להשקיע סכומים גדולים מאוד בימי כיף אך אפשר בהחלט למצוא גם מענים שהעלות שלהם אינה גבוהה ביותר.

צוות העובדים – למה הם מצפים ביום כיף ?

כדי לספק את הצורך ולספק את ההנאה המתאימה לצוות חשוב מאוד לדעת למה מצפה הצוות. איזה סוג בילוי או חוויה הם אוהבים. מה עשוי לתת להם חוויה של סיפוק והנאה. חשוב להבין שיש הבדלים גדולים ומהותיים מאוד בין אנשים, ומה שמעניין אדם אחד לא תמיד מעניין אדם אחר. יש מי שירצה חוויה מפנקת ונעימה שכוללת מנוחה ואוכל טוב, ויש מי שירצה פעילות אקסטרים שכל כולה מזרימה אדרנלין. אמנם קשה להיענות לציפיות של כולם ולא תמיד אפשר למלא את הציפיות של כל הנוגעים בדבר. אך בכל זאת הקשבה וחשיבה יאפשרו לבצע התאמה אופטימלית. כמו כן ניתן לשלב ביום גיבוש וכיף מספר חוויות, זאת כדי להתאים את היום למספר רב ככל האפשר של עובדים ולהחזיר אותם מרוצים ושבעי רצון מהיום הזה.

למי כדאי לפנות להפקת יום כיף לחברות הייטק?

הדבר הנכון ביותר הוא לפנות אל חברות מקצועיות שמתמחות בהפקות של ימי כיף וגיבוש. מדובר בחברות שתחום הפעילות שלהם כולל התאמה מדויקת של ימי הפעילות והכיף לפי המאפיינים של הצוות ובהתאם לדרישות של החברה. תוך ניצול משאבי ידע וקשרים עם גורמים רבים ברחבי הארץ. כך ניתן להפיק יום גיבוש מהנה וחוויתי במיוחד בצורה המהירה והפשוטה ביותר. אכן, אין סיבה שחברת הייטק תנסה להפיק בכוחות עצמה ימי גיבוש, אם אפשר להיעזר בגורמים מקצועיים למה לעבוד קשה וללכת בדרך הארוכה…

עלויות של יום כיף לחברות הייטק

כל חברת הייטק מודעת לכך שההון האנושי הוא הנכס המשמעותי ביותר בחברה. בדיוק זו הסיבה להשקיע בכל אחד מהעובדים ולתת להם לחוש רצויים ושווים מאוד. כאשר העובד חש שהוא מוערך הוא נותן מעצמו את המיטב, כאשר הוא מרגיש שמעניקים לו ולא רק סוחטים אותו, הוא יאהב יותר את מקום העבודה שלו. וכולנו יודעים שחלופה גבוהה של עובדים מזיקה לחברה ומובילה להוצאות מרובות בגין השמה וגיוס עובדים. עובד וותיק יודע את מלאכתו היטב והוא לרוב עובד בצורה יעילה ומיטבית. כשאתם מספקים לו חוויות וכיף אתם נותנים לו סיבה נוספת להיות מרוצה ולהמשיך לעבוד אתכם.

מה היתרון של יום כיף לחברות הייטק בחיק הטבע?

אז אם אתם והעובדים שלכם מבלים בתוך שטח סגור למעלה מתשע שעות בכל יום, אם אתם לא תמיד מספיקים לראות את אור השמש ומעבירים זמן ממושך כל כך מול מסך המחשב, מה יכול להתאים יותר מיום כיף בחיק הטבע? שם תגלו שמלבד מחשבים וקודים, מעבר לכיסאות משרדיים וארוחות צהריים מוכנות יש צמחים, נופים, שמים ושמש. כן, יציאה כזו עשויה לתרום רבות לצוות העובדים ולרומם את האווירה. לחבר אותם אל הטבע ולנתק אותם, ולו לזמן מועט מאווירת המשרד. הבשורה הטובה היא שיש כל כך הרבה פינות חמד בארץ, ויש אינספור אפשרויות ליציאה מהנה בחיק הטבע.

אילו יעדים יתאימו ליום כיף?

כעת עליכם לבחור אילו יעדים יתאימו לצוות העובדים. האם אתם רוצים ליהנות ממים – ים, נחלים וכדומה? האם אתם שואפים לבקר באתרים ארכיאולוגיים ולצפות במחזות נדירים, או שמא חורשות גדולות או אפילו יערות ענק הם אלו שיעניקו לצוות את החוויה הרצויה? יש בארץ לא מעט אתרים מסוגים שונים, ואתם צריכים רק לבחור מהו היעד הרצוי לכם. שימו לב שניתן לשלב ביום אחד מגוון יעדים. כך שלצד מנוחה ופינוק ניתן לשלב אתגרים, ומלבד לביקור במוזיאון אפשר לשלב מסלולים ייחודיים.

יום כיף לחברות הייטק – מה לגבי מסלול אופניים?

רעיון מבוקש ופופולארי נוסף הוא מסלול אופניים. גם אם הצוות לא מנוסה מאוד ולא כולם בכושר מרבי ניתן לצאת למסלול כזה. כי יש למצוא מסלולים ברמות קושי שונות, כך שניתן להתאים את היעד לפי היכולת של העובדים. מתברר שכאשר לכל אחד מהעובדים זוג אופניים חשמליים ניתן לצאת למסע קסום ומאתגר שמביא עמו בשורה של גיבוש, אתגר וחוויות שלא יישכחו במהרה.

איך מארגנים יום כיף עם מסלולי אופניים?

אין ספק שככל שהצוות גדול יותר כך ארגון יום כיף וגיבוש יהיו מורכבים יותר. ואם אתם שוקלים לצאת למסלול אופניים הדבר בהחלט עשוי להראות מאתגר למדי. אך חשוב שתדעו – ניתן כיום לשכור כמות גדולה של זוגות אופניים חשמליים שמתאימים לרכיבת שטח כולל כל האביזרים הנחוצים ולצאת למסע משותף בחיק הטבע. שימו לב לכך שכיום אנשים רבים נמשכים מאוד למסלולים כאלו, והאתרים הייעודיים בהחלט עונים על הצורך. במסלולים אלו ניתן לפגוש את הטבע באופן ישיר וליהנות מנופים, עצים, פרחים ושלל אתרים נוספים.

חברה מקצועית להפקת יום כיף לחברות הייטק

כדי לצאת למסלול אופניים עליכם לפנות אל חברה מקצועית שמפיקה טיולי אופניים לקבוצות. חברה כזו מעניקה לכם מענה שכולל מעטפת מלאה לכל מה שצריך ביום כזה. החל מבחירת מסלול מתאים לפי אופי הקבוצה, למספר הרוכבים ורמת הרכיבה שלהם, המשך באספקת ציוד רכיבה מקצועי ואיכותי. כמו כן החברה מלווה אתכם במהלך היום הזה בהדרכה מקצועית מלאה שכוללת לקיחת אחריות והיכרות מעמיקה עם המסלול. כך שהרכיבה הינה מונחית ומודרכת ואתם מקבלים את כל המידע שתרצו לקבל על המקום, על האזור ועל כל מה שאתם רואים בשטח. ההדרכה מאפשרת לכם להכיר פינות חמד מוכרות פחות וכן להפיק את המיטב מהאתרים בהם אתם מבקרים.

יום כיף לחברות הייטק, ומה לגבי אוכל?

כמובן שבכל טיול צריך גם אוכל טוב, כי הצבא צועד על קיבתו ואת זה כולנו יודעים. ארוחה טובה דורשת היערכות מרובה וגם סחיבה של מוצרים וכלים. אין ספק שזה כאב ראש גדול למי שצריך לדאוג לכל זה. אך כאן חשוב לעצור ולהזכיר כי חברות מקצועיות שמפיקות ימי גיבוש וכיף לוקחות אחריות גם על החלק הזה, והחברה  המפיקה היא זו שתדאג לארוחה מתאימה בזמן המתאים ובמקום המתאים. כל מה שצריך זה לשקול מהו התפריט המועדף על הקבוצה ולסגור את הפינה מול החברה. היא זו שתדאג שכל האוכל וכל מה שצריך לארוחה יגיע למקום. כמו כן החברה תוכל לבחור את המיקום המתאים ביותר לשבת לאכול בחיק הטבע. אין ספק שזה חלק מפנק ומשביע שישמח את כל המשתתפים במסע.

פנו אלינו להפקת יום כיף לחברות הייטק!

אנחנו בחברת Adir bikes מזמינים אתכם ליהנות משירות מקצועי ומנוסה במיוחד בתחום הפקת ימי כיף וגיבוש לצוותים. צברנו במהלך השנים ניסיון רב בתכנון ימי גיבוש וטיולים לכל רחבי הארץ. תוכלו לבחור אצלנו את היעד הרצוי לכם ואת מסלול הרכיבה המתאים ביותר לאופי הקבוצה שלכם. כמו כן תקבלו אצלנו הדרכה מקצועית, ציוד מתוחזק היטב וארוחה מתאימה לדרישות שלכם. אז במקום להתלבט או לעבוד קשה מידי, צרו עמנו קשר 077.8041212 ונתחיל לתכנן יחד את יום הכיף של העובדים שלכם. כי חשוב לנו שאתם תהיו מרוצים מהמענה שלנו, ושצוות העובדים שלכם ייהנה במידה רבה מיום הכיף. כך הם יחזרו מרוצים ושבעי רצון וההשקעה שלכם תניב את פירותיה. הצטרפו ללקוחות המרוצים שלנו ותיהנו מיום גיבוש מושלם באווירה נעימה במיוחד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *