קטגוריות
בלוג מקצועי

יום גיבוש וכיף על אופני שטח חשמליים

יום גיבוש על אופני שטח חשמליים.

אתם בטוח מכירים את זה. היום החוויתי המיוחד לעובדים מטעם החברה. יום שכולו מתוכנן במיוחד בשבילכם ושכולו אמור להיות חוויה צרופה של תענוג ומנוחה אמיתית עם החברים. אך לפתע פתאום, במקום לנוח עם איזה קוקטייל במסיבת ים אטרקטיבית, שולחים אתכם למדבר או לאיזה יער ולא רק, אלא גם מצפים מכם שתזיזו את עצמכם ותרכבו קצת על אופניים!!! לא תאומן החוצפה אתם חושבים לעצמכם. זה יום גיבוש? זה יום טירונות!. אז זהו שלא, חברים. מעכשיו אין מה לדאוג. יום הגיבוש הספורטיבי שלכם כבר לא חייב להיות עינוי צרוף של מחושים פיזיים כתוצאה מפידול מאומץ במעלה הגבעה. עם אופניי השטח החשמליים שלנו, יום הגיבוש יכול להיות פעיל, ספורטיבי ואף מהנה במיוחד.

ימי הגיבוש נועדו לחבר בין אנשים במקום העבודה. במיוחד כאלו שביומיום הקשר שלהם יכול להיות מינימלי ביותר. הרי זה ידוע, שבזמן העבודה ובמיוחד בחברות גדולות כל אחד עסוק בתוך הנישה שלו ומכיר בעיקר את העובדים הקרובים שסביבו. ימי הגיבוש נועדו להרחיב את המעגל החברתי של העובדים ולסייע להם להרגיש שמקום העבודה הוא לא רק עבודה אלא גם מעין משפחה שבה עובדים יחד למטרה משותפת.

 על מנת להרוויח את הקרבה הזו בין העובדים צריך לחשוב יצירתי ולאתגר אותם לצאת מאזור הנוחות שלהם. אין דרך טובה יותר לעשות זאת מלבנות יום גיבוש סביב חוויה פיזית משותפת. ואם בחוויות פיזיות עסקינן, אז אין טוב יותר מרכיבה על אופניים חשמליים. רכיבה על אופניים חשמליים מאפשרת לרוכב את התחושה של השמחה וההתעלות שבאה עם מאמץ פיזי אבל במינימום מאמץ. כלומר, הרוכב ייהנה מכל היתרונות של רכיבה על אופניים. מהיתרונות הבריאותיים של הפידול, מהמראות של הטבע היפהפה סביב. זה יאפשר לו להגיע במהירות למקומות מיוחדים ונקודות של יופי נדיר בטבע שאחרת הוא לא היה יכול להגיע. הוא ייהנה מהחוויה של הספורט והמאמץ במיוחד אם זה משהו שהוא לא רגיל אליו וייהנה מתחושה של מסוגלות עצמית.

כל זאת, מבלי להרוג את עצמו ממאמץ ולהרגיש שהוא לא טוב דיו לרכוב כי זה דורש ממנו יכולות פיזיות שאין לו. האופניים החשמליים הם כלי רכיבה שיכול להתאים לכולם ללא קשר לרמת הכושר שלהם. ברגע שלרוכב נהיה קשה הוא יכול להפעיל את כוח הבטרייה ולהסתמך עליו יותר מעל עצמו. באופן זה, ברכיבת שטח על אופניים חשמליים כולם שווים. כולם יכולים לטפס על ההר, כולם יכולים להגיע לנקודת המפגש בזמן סביר וכולם יכולים להנות מהנופים והיופי סביב.

אנו בחברת אדיר בייקס, מציעים ימי גיבוש לעובדים על אופני שטח חשמליים. המדריכים שלנו הם רוכבים מצוינים, חלקם אף רוכבי עילית בעצמם. ההיכרות שלהם עם שבילי הארץ, הסינגלים והמקומות המיוחדים והיפים שיש לארץ להציע היא ללא תחרות. האופניים שאנחנו מציעים הם מהטובים שיש לשוק להציע. אופניים חשמליים המותאמים לרכיבה אתגרית בשטח והכוללים את כל הגאדג'טים ואמצעי הבטיחות הנדרשים. יחד ניתן לתכנן טיולים יומיים או סופי שבוע במגוון אזורים בארץ וכאלו העונים והמותאמים לצורכי החברה והעובדים שלכם.   

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *