טיולי שטח על אופני הרים חשמליים

היתרונות של טיולי שטח על אופני הרים חשמליים בהשוואה לאופניים רגילים הם רבים. אופניים חשמליים הם אינם אופנוע. כלומר, הם בהחלט דורשים מאמץ ועבודת קרדיו על מנת להניע אותם, אך יחד עם זאת מאפשרים לרוכב ליהנות ולא להתאמץ יותר מידי.

טיול אופני הרים חשמליים כל מה שחשוב לדעת

רבים הם האנשים שמחפשים את חוויית הרכיבה בשטח. להרגיש את הטבע סביבם במלוא הדרו, לעצור בנקודות קסומות ולהגיע לשבילים נסתרים שלא ניתן להגיע אליהם ברכב, ריצה או הליכה. להרגיש את הכיף שבמאמץ ואת הסיפוק שבסוף העלייה. יחד עם זאת, לא כולם יכולים מבחינת רמת הכושר הגופני שלהם להצליח להגשים את החלום הזה. שבילי השטח יכולים להיות מאתגרים הן טכנית, הן באורכם והן במאמץ שהם דורשים מהרוכב על מנת לצלוח אותם. ההגעה לאותם מקומות נסתרים ושבילים פתלתלים יכולה הרבה פעמים לדרוש רמה גבוהה של כושר גופני שלא לכולם יש. לאור כך, אופני הרים חשמליים להשכרה הם פתרון נהדר, מאחר והם מאפשרים לרוכב את הבוסט שצריך באזורים הקשים ברכיבה. הם מאפשרים לו להישאר בקצב טוב עם הקבוצה ומספקים חוויה יוצאת מן הכלל של רכיבת שטח אותנטית. טיולי השטח על אופניים חשמליים מאפשרים לאנשים ברמות כושר שונות, לרכוב ביחד וליהנות מהחוויה המשותפת ללא קשיים. גם אם המסלול המוצע בטיול הוא ארוך או בדרגת קושי גבוהה, זה עדיין לא ישאיר את המפדלים מותשים בחצי הדרך. תמיד ניתן להיעזר בכוחו החשמלי של המנוע לתת עוד תמריץ קטן להקל על הרכיבה.

אופני שטח חשמליים דברים שכדאי לדעת

כאשר רוכבים על אופניים חשמליים לשטח, הרוכב יכול לראות על הצג את המהירות שבה הוא נוסע, את מצב טעינת הסוללה וגם את מספר הקילומטרים שנותרו בסוללה להמשך הרכיבה. הסוללה  החשמלית מאפשרת עד כ80 קילומטר בממוצע של רכיבה ללא צורך בהטענה. לאופניים יש מסך בקרה שמציג שימושים שונים במנוע. ניתן לבחור לבטל לחלוטין את מנוע העזר, ניתן להשתמש בזה במצב ספורט, מצב אקו ומצב טורבו. לאחר ההשכרה של האופניים, המטיילים יקבלו הדרכה מקצועית מהצוות של אדיר בייקס לגבי הרכיבים והשימוש הנכון בתנאי השטח השונים.  

Call Now Button