מילון המונחים המחומש להשכרת אופני הרים חשמליים

בבואכם להשכיר אופני הרים חשמליים ישנם חמישה טיפים שעליכם לזכור ולהיעזר בהם על מנת שחווית ההשכרה והרכיבה שלכם תהיה מוצלחת. אז בואו נפרוס על כף היד את מילון המונחים המחומש לאופניים חשמליים:

סוללה– חשוב לזכור שאופניים חשמליים, למרות שנראים דומה מאוד לאופניים רגילים, הם שונים בכך שמותקנת בהם בטרייה. הבטרייה היא בעצם המנוע שמאפשר רכיבה קלה ונוחה באזורים מאתגרים יותר. כשבאים להשכיר אופניי שטח חשמליים חשוב לשים לב שהסוללה טעונה במקסימום, כך שתוכלו לנצל את מירב הקילומטרים שהיא מאפשרת לרכיבה שלכם.

צג חשמלי- אופניים חשמליים כוללים עוד רכיב חשוב שאינו בנמצא באופניים רגילים. הם כוללים צג חשמלי המאפשר לרוכב לראות את המהירות שבה הוא נוסע, את רמת הטעינה של המנוע ומה הקילומטראג' שעוד נותר לשימוש. חשוב לזכור לכבות את פעילות המנוע כשמחנים את האופניים ומניחים בצד. גם על מנת לחסוך באנרגייה וגם בכדי שהאופניים לא ימשיכו בדרכם לבד.

משקל- אופניים חשמליים הם כבדים יותר מאופניים רגילים, אך יחד עם זאת, הם מאפשרים נסיעה קלה יותר ומהירה יותר ליעד.

ביטחון ובטיחות– כמו באופניים רגילים, גם במקרה הזה, את הכפכפים השאירו בבית! חשוב להגיע לרכיבה מצוידים בביגוד נוח וגמיש, בנעלי ספורט נוחות, בקסדה להגנה על הראש. עדיף גם להשתמש בכפפות רכיבה שיגנו על כף היד ויאפשרו אחיזה בטוחה יותר בכידון. עם החיים לא משחקים! אופני רכיבה חשמליים הם כלי רכב לכל דבר. הם יכולים להגיע למהירויות גבוהות מאוד, בתנאי שטח מאתגרים ולכן חשוב לא לזלזל ולהגיע לבושים באופן המתאים לרכיבה בטוחה.

הנאה- היכונו להתאהב מהפידול הראשון! זה שאופניים חשמליים מאפשרים רכיבה קלה ומהירה יותר אינו אומר שלא תצטרכו קצת להתאמץ! זה כל היופי, שעל אף הנוחות רכיבה על אופניי הרים חשמליים מאפשרת אימון קרדיו ומשפרת את הכושר הגופני. רכיבה שכזו מאפשרת לכל רוכב ורוכבת, ללא קשר לגיל או רמת הכושר שלו או שלה להגיע ליעדים קסומים ומיוחדים ביותר אליהם לא היה מצליח להגיע ברכב או ברגל או אפילו לא על אופנוע.

Call Now Button