קטגוריות
בלוג מקצועי

יום גיבוש בטבע

יום גיבוש בטבע – למה זה כדאי?

מי לא אוהב את הטבע? מי לא מתחבר לפריחה, לנופים ולצלילי השלווה שמתנגנים רק בחיק הטבע? מתברר כי כולנו בני אדם וכולנו נולדנו טבעיים ומחוברים אל הטבע. העובדה שאנחנו חיים בתוך חיים סואנים עמוק בתוך הציוויליזציה, לא משנה את המהות הפנימית שלנו. וזה אומר שלכל אחד ואחת יש פינה בלב לטבע על כל המשתמע מכך. ומי שחכם מספיק יודע לנצל את זה. זאת כדי להטעין את עצמו באנרגיות חיוביות, בשלווה אמתית וברוגע שאי אפשר למצוא במקום אחר.

אך זה הרבה מעבר לחוויות אישיות או בילוי ספונטני. הטבע ממתין לנו עם מגוון אופציות ורעיונות שמאפשרות לנו להשיג תועלות גדולות מאוד. מה דעתכם על יום גיבוש בטבע לצוות עובדים או לבני משפחה? אולי סתם ליציאה משחררת עם חברים…?

יום גיבוש בטבע – למי זה עשוי להתאים?

אחד הרעיונות הטובים והמנצחים ביותר נקרא בשם יום גיבוש בטבע. מדובר ביום של בילוי, חוויות והווי בקבוצה בחיק הטבע. הקבוצה הזו יכולה להיות בני משפחה, חברים, וכן, גם צוות עובדים. עובדים? הלא עובדים באים לעבוד, לא לבלות…? עובדים באים למלא משימות ולהחתים כרטיס… אז זהו שלא.

כיום כל מעסיק כבר יודע וכל מנהל כבר הפנים שאם חשוב לו לשמור על אנרגיות טובות בין צוות העובדים, אם הוא רוצה לשמור על העובדים חיוניים ומלאי מוטיבציה הוא צריך גם להשקיע בהם. ולא מדובר רק על נוחות במשרד. מדובר על הווי חברתי ועל הנאות. בדיוק לכן מוציאים מעסיקים רבים את העובדים לחוויות מעצימות ולימי גיבוש. יום גיבוש בטבע מעניק לעובדים יתרונות רבים.

יום גיבוש בטבע: למה כדאי להשקיע?

זה לא סוד שכל יציאה ואפילו גיחה כרוכה בעלויות משמעותיות, במיוחד אם מדובר על קבוצה גדולה וביותר, אם אתם מחפשים להוציא את הקבוצה לבילוי ולגיבוש. זו פעילות, אלו הנסיעות, הוצאות עבור אוכל ועוד היד נטויה. אז מדוע באמת שווה למעסיקים להשקיע? התשובה ברורה. כאשר משקיעים בעובדים ומוציאים אותם לימים של חוויות וכיף, הדבר משפר את ההרגשה הכללית שלהם ואת היחס שלהם למקום העבודה.

הם מתחילים לחוש תחושה של שייכות ואכפתיות למקום העבודה. כי אם למעסיק אכפת ממני והוא מעניק לי גם מה שהוא לא חייב, גם לי יהיה אכפת ממנו ואתן מעצמי גם מה שאני לא חייב. יוצא אם כן שהעובדים שנהנו וחוו חוויות נעימות יתנו מעצמם יותר למקום העבודה. ומי שמרוויח מכך זה כמובן העובד, אבל עוד יותר ממנו – מקום העבודה. אין כמו עובדים יעילים ומלאי מוטיבציה לבית העסק.

כל מנהל וכל בעל עסק מודע לכך שהוצאות שכר עבור כוח אדם אלו ההוצאות המשמעותיות ביותר עבור בית העסק, אין זה אומר שצריך לחפש לקמץ בהוצאות האלו. מה כן? צריך למצוא את הדרך להפיק מההוצאות הללו את המיטב, ולמקסם את התוצרים של העובדים. עובד חדור מוטיבציה שחותר לתת מעצמו את המיטב מרוויח לבית העסק ומניב הכנסות משמעותיות שמצדיקות את ההוצאות שיש לבית העסק סביבו ומניבות רווחים משמעותיים. המסקנה היא שצוות מושקע ומחובר שחש רצון שהעסק יצליח – ממנף את פעילות העסק ומקדם אותו הלאה.

יום גיבוש בטבע – לאן אפשר לצאת?

שוקלים להוציא צוות ליום גיבוש בטבע? יש הרבה מאוד אפשרויות ויעדים אליהם תוכלו לשים את פניכם. מה שצריך זה לבחור את המקום המתאים ביותר לקבוצה אותה אתם מוציאים כרגע. זאת בהתאם לגודל הקבוצה, למאפיינים של כל אחד מהיחידים שמרכיבים את הקבוצה וכן בהתייחס לעונה ולמזג האוויר וכן לפעילות הרצויה שמתאימה לקבוצה. ניתן לבחור שמורות טבע כמו הר חורשן או פארקים גדולים כמו פארק עדולם וכדומה. יעדים אלו מאפשרים לקיים מגוון פעילויות בחיק הטבע ולשלב גם חוויות נוספות במהלך יום הגיבוש.

יום גיבוש בטבע – לא רק לצוותי עובדים

אך לא רק לצוותי עובדים מתאים לצאת ליום גיבוש בטבע. אם אתם מחפשים להעצים כל קבוצה שהיא, אם אתם רוצים להדק קשר בין בני משפחה או לנצל ימי חופשה משותפים, אין מתאים מיום גיבוש משפחתי בטבע. מדובר ביום חוויתי שיותאם באופן מדויק לבני המשפחה, כך שכל אחד יוכל להשתתף וליהנות מיום של חוויות, הנאות ובילויים שלא יישכחו. ומה שחשוב בכל העניין הזה הוא הערך המוסף – בני המשפחה יחושו תחושת ליכוד וגיבוש, מה שימשיך ללוות אותם הרבה אחרי שהם יחזרו הביתה.

פעילות מתאימה ליום גיבוש בטבע

אז החלטתם שאתם מוציאים את הצוות או את בני המשפחה ליום גיבוש משפחתי בטבע, מה הלאה? איך מתקדמים עם זה? שימו לב שיש כאלו שלא מספיק מודעים לשירותים שקיימים כיום ומוצעים על ידי חברות מקצועיות ומובילות בתחומן, ובמקום לערוך סקר שוק ולבחון אפשרויות הם פשוט עובדים קשה מידי ומזיעים מעבר למה שהם צריכים. אפשר לומר אחרת, במקום להמשיך להשקיע בתחום העיסוק שלהם ובניהול העסק, הם מתחילים לעמול בעניין ארגון יום גיבוש לצוות העובדים.

אז מה בכל זאת נכון לעשות? התשובה היא לפנות אל חברה מקצועית שמציעה מענה בתחום הפקת ימי גיבוש לצוותים ולקבוצות. באמצעות חברה כזו אתם מסירים את העול הזה מעל הכתפיים שלכם, ומבטיחים לעצמכם כי המשימה תתבצע על ידי חברה מקצועית שיודעת כיצד לנהל הפקה של יום כזה באופן הנכון ביותר.

חברת הפקה לימי גיבוש בטבע

החלטתם להוציא את הצוות ליום גיבוש בטבע? שוקלים אפשרויות שונות ומחפשים להעניק לצוות יום של חוויות, כיף והנאות? כעת אתם צריכים לאתר חברה מקצועית שמפיקה ימים כאלו. מדובר על חברות שמתמחות בתכנון ובהפקה של ימי גיבוש לצוותים ולקבוצות בהתאם לדרישות של הלקוח המזמין. תהליך העבודה יצא לדרך מתוך קשב ללקוח והבנה למטרות ההפקה. התאמה לצרכים ולנתונים של הקבוצה ותכנון יסודי של יום הגיבוש בהתאם לכל הנתונים הללו.

תכנון יסודי של יום גיבוש לצוות או למשפחה יאפשר לכם להיות בטוחים כי היום הזה יוצא לדרך באופן הטוב ביותר, וכי אתם צפויים להפיק ממנו תועלת מרובה לצד הנאה גדולה.

יום גיבוש בטבע – האחריות והעול על החברה

התועלת הראשית של הפקת יום גיבוש באמצעות חברה היא העובדה שכל האחריות מוטלת על הכתפיים הנכונות. אין סיבה שמי שמנהל משרדי הייטק או חברות בכל תחום יישא על כתפיו אחריות להפקות ימי גיבוש, אף אם מדובר על הצוות שלו. כאשר האחריות מוטלת על הכתפיים הנכונות, כל התכנון וההפקה של היום הזה עומדים להתרחש על הצד הטוב ביותר, לשביעות רצונכם ולשביעות רצון כל אחד מהמשתתפים. יש לדעת כי יציאה של קבוצה אל הטבע כרוכה בבדיקות מקדימות וקבלת אישורים רלוונטיים כדי להבטיח כי מדובר ביציאה בטיחותית שתואמת לחוקים הרלוונטיים. כך שלא תסכנו ולא תסתכנו.

איזו פעילות מתאימה לימי גיבוש בטבע?

כעת אתם ניצבים מול השאלה איזו פעילות ניתן לבצע בחיק הטבע? אם אתם רוצים להעניק חוויה מדהימה שבאמת לא תישכח, אם הצוות שלכם אוהב ספורט – אין כמו מסלול אופניים מתאים בחיק הטבע. כן, דמיינו רק את הצוות שלכם, זה ששקוע בכל ימות השנה בביצוע משימות דחופות בעבודה, משתחרר בחיק הטבע, כל אחד רכוב על זוג אופניים משלו, ומדווש במרץ ובהנאה… אכן, רכיבה באופניים עשויה להיות פעילות מתאימה ומוצלחת כל כך לצוות העובדים שלכם, פעילות שתמלא את יום הגיבוש שלכם באדרנלין ובאנרגיות חיוביות, כאלו שילוו את הצוות גם חזרה אל מקום העבודה.

התאמת מסלול אופניים ליום גיבוש בטבע

חשוב מאוד להתאים היטב את מסלול האופניים ליום הגיבוש. והסיבה פשוטה – יש לא מעט מסלולים ואתרים בהם ניתן לרכוב. אך לא כל מסלול מתאים לכל אחד. יש מסלולים מאתגרים וקשים מאוד, כאלו שדורשים מיומנויות ויכולות מתקדמות, לעומת מסלולים קלים יותר שגם רוכבים מתחילים יוכלו להתמודד אתם בקלות. יש מסלולים מרתקים שכוללים גם אתרים היסטוריים ונופים קסומים, לעומת מסלולים יבשים יותר. תכנון מותאם של מסלול יוכל להבטיח כי המסלול אכן עומד להגשים את המטרה שלו, וכי הקבוצה תפיק הנאה מרובה מהמסלול.

מה לגבי זוגות אופניים עבור יום גיבוש ?

כאן נשאלת השאלה מה לגבי זוגות אופניים, האם כל אחד צריך להצטייד בזוג אופניים ובציוד משלים? התשובה היא לא. כאשר יוצאים למסע מודרך על ידי חברה מקצועית החברה היא זו שמביאה עמה את הציוד המלא. מדובר על זוגות אופניים חשמליים ואיכותיים שהחברה מביאה אל השטח לצד ציוד משלים כמו קסדות וכדומה. כך שכל בני הקבוצה יוכלו לעלות על כלי הרכיבה ופשוט לצאת לדרך. חשוב לציין כי חברה מקצועית דואגת שכל זוגות האופניים יהיו מוטענים היטב וכל הגלגלים יהיו נפוחים כראוי. כך שאין לכם דאגות לגבי תקינות הכלים, רק לשבת ולהתחיל לדווש.

הרפתקאות ופינות חמד ביום גיבוש

באמצעות אופניים חשמליים ניתן לסייר באזורים נרחבים יחסית, ולהגיע לפינות רחוקות ללא מאמץ פיסי משמעותי. מה שאומר שהאופניים מאפשר לכם לחצות שטחים גדולים ולהגיע ליעדים מרוחקים. כך שאתם חשים כי מילאתם את היום הזה בעשייה ובהרבה עניין, ואתם חוזרים הביתה וגם מחזירים לבתיהם צוות מלא סיפוק שחש שהוא מילא את היום הזה בהספק גדול מאוד, והכי חשוב בהנאות גדולות ובתחושה של סיפוק.

מתכננים יום גיבוש בטבע? מתלבטים? פנו אלינו!

אנחנו בחברת Adir bikes  מזמינים אתכם ליהנות משירות שכולל את כל הפרטים הקטנים להצלחת יום הגיבוש שלכם. אנו צברנו ניסיון רב בתחום הפקת ימי גיבוש ולצוותים ולמשפחות, ואנו כאן זמינים לתכנן גם עבורכם את היום הזה על הצד הטוב ביותר. זאת בהתאמה מדויקת לציפיות ולמאפיינים של הצוות שלכם, החל משלב התכנון ובחירת היעד הרצוי, המשך בהתאמת תפריט לארוחה ושילוב של אטרקציות וחוויות נוספות וכלה בחזרה הביתה של כלל המשתתפים המרוצים ומלאי הסיפוק. כל מה שעליכם לעשות זה ליצור עמנו קשר 077.8041212 והמסע שלכם יוצא לדרך. אז איפה תרצו לסייר?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *