קטגוריות
בלוג מקצועי

סיורים עירוניים

סיורים עירוניים – מה זה ולמה זה מומלץ?

השגרה היא דבר נפלא. אך יציאה מהשגרה היא לפעמים דבר חשוב ונחוץ כל כך, כדי לאפשר לנו לנשום, למלא את עצמנו באוויר ובאנרגיות ולחזור לשגרת החיים עם מוטיבציה וכוחות. בדיוק לכן אנחנו צריכים מידי פעם לעצור את מרוץ החיים בהפוגה מרעננת. יש הרבה מאוד אפשרויות ורעיונות לשבירת השגרה. טיולים, נופש, חופשה ועוד. ומה לגבי סיורים עירוניים?

להכיר את הארץ דרך סיור עירוני

סיורים עירוניים זו פעילות נפלאה לאנשים שמחפשים להתרענן ורוצים להכיר קצת יותר את הנעשה סביבם. כן, אנחנו גרים בארץ קטנה מאוד אך יחד עם זאת אנחנו לא ממש מכירים אותה… יש ערים לא רחוקות שאולי בקרנו בהם פעם או פעמיים, היינו שם במרפאה או בחנות מסוימת, אך את העיר עצמה אנחנו לא באמת מכירים. ואולי בעיר הזו יש אתרים היסטוריים מעוררי עניין? אולי בעיר הזו אזורים מרתקים ומבנים שהם סיפורים מרתקים? לא אולי, בטוח. יש סביבנו כל כך הרבה דברים מרתקים, רק צריך לצאת ולהכיר.

סיורים עירוניים מודרכים

כדי לצאת וליהנות בסיורים עירוניים אתם צריכים אתכם חברה מקצועית שתלווה אתכם לכל אורך המסע. החברה הזו מביאה עמה את הידע הנדרש ואת כל הציוד הנחוץ כדי לצלוח את הדרך בהצלחה ובהנאה מרובה, ואתם כאן, כדי לשמוע, ליהנות ולהכיר את העיר שאולי לא הספקתם להכיר עד היום. בעזרת צוות הדרכה מקצועי תוכלו לשמוע על העבר של העיר, על האזורים המתחדשים שלה לעומת האזורים הוותיקים, ולהבין כי לכל מקום יש עבר, הווה וגם עתיד.

באילו ערים ניתן לבצע סיורים עירוניים?

למעשה ניתן לבצע כמעט בכל עיר סיורים עירוניים. כמובן שלא בכל עיר יש הרפתקאות באותו סדר גודל. אי אפשר להשוות עיר עתיקה כמו עכו או יפו לעיר צעירה שלא טומנת בחובה סודות רבים. אי אפשר להשוות עיר דינמית ותוססת כמו ירושלים או תל אביב לערים שקטות שאולי ניתן לכנות אותן משעממות. אך אפשר כן לומר שבכל עיר ניתן לסייר וליהנות, והכי חשוב – להכיר דברים חדשים ולשמוע על אירועים שלא שמענו עליהם.

קולינריה וסיורים עירוניים

בכל סיור עירוני ניתן ואף חשוב לשלב היבט קולינרי. במה דברים אמורים? אוכל. נו באמת, נראה לכם שאפשר לצאת ליהנות ולטייל בלי אוכל טוב ומאפיין? כן, בכל טיול עירוני נכון וכדאי לשלב את האוכל המאפיין והאותנטי שמספר את הסיפור של המקום. נכון, במהלך סיורים ברחבי הארץ ובערים כאלו ואחרות תוכלו לפגוש מסעדות, מעדניות ומאפיות שבכל אחת מהן מאכלים אופייניים לעיר ולאזור. בין אם זה בשוק מחנה יהודה בירושלים ובין אם זה על חוף הים בתל אביב יפו. האוכל הוא בהחלט חלק בלתי נפרד מהחוויה.

סיורים עירוניים – מה הסיפור של המבנה הזה?

בכל עיר, ובמיוחד בערים ותיקות יש מבנים משמעותיים שסיפורים היסטוריים עומדים מאחוריהם. זה יכול להיות סיפורים מתקופות קדומות, סיפורים שמכירים לנו דמויות משמעותיות מהעבר או סיפורים שמחזירים אותנו אל ימים אחרים שלא הכרנו אותם. הסיפורים הללו אולי מוכרים לנו ואולי בכלל לא, אך הסיורים העירוניים וההדרכה המקצועית שמלווה אותנו לכל אורך הדרך מפיחה רוח חיים במבנים ובעצמים הדוממים, ומחברים אותנו למקום עם משמעות וערך ממשיים. כל מבנה יכול לטמון בחובו ערך רב אם רק מכירים אותו ואת ההיסטוריה שלו, ויודעים מי הקים אותו ומי עומד מאחוריו.

לסקור את העיר בסיור עירוני

סיורים עירוניים מקצועיים הם כאלו שמאפשרים לבני הקבוצה להכיר את האזור היטב, לבחון את החלקים השונים של האזור ולטעום ביום אחד נקודות שונות ואף מרוחקות ושונות זו מזו ברחבי אותה עיר. לדוגמה, אם מדובר על סיור עירוני בירושלים המסע יכול לכלול ביקור באתרים היסטוריים, ביקור בפארקים נרחבים ומרתקים שמוקמים בכל עת בכל שכונות העיר המתחדשות וכן סיור באזורים מסחריים כמו קניונים או שווקים גדולים. בעיר ניתן לפגוש ישן לצד חדש והיסטוריה לצד עתידנות וחדשנות. אכן סיור שמעורר עניין ומרתק גם את תושבי ירושלים עצמם. כך גם בערים נוספות כמו תל אביב, חיפה, עכו ועוד.

התאמה מיטבית של סיורים עירוניים לקבוצה

חשוב מאוד לדעת כי סיור מוצלח הוא סיור שמותאם היטב לבני הקבוצה. הכוונה לכך שהסיור נבנה לפי העדפות בני הקבוצה כמו גם בהתאם ליכולות שלהם ולפי תחומי העניין שמעסיקים אותם. חשוב להקשיב לקבוצה, לשמוע על חוויות שמעניינות אותם ועל סיורים שיעוררו בהם עניין, ובהתאם לכך לבנות את המסלול הנכון והמדויק ביותר.

פנו אלינו לבניית סיורים עירוניים מושלמים!

אנחנו בחברת Adir bikes מציעים לכם ליצור עמנו קשר כדי לברר על הפקת סיורים עירוניים מוצלחים ומושקעים במיוחד. אתנו הסיור העירוני שלכם יהיה מרתק ומודרך היטב, הוא יכלול ביקורים בכל מקום מעניין שתרצו באזור, ויכלול הרבה ידע מקצועי והיכרות מעמיקה עם האזור הנבחר. אתנו תהיו רגועים שהמסע מתנהל על הצד הטוב ביותר להנאת כל בני הקבוצה! חייגו 077.8041212 וההנאה שלכם כבר כמעט מתחילה!

קטגוריות
בלוג מקצועי

מסלולי אופניים

רכיבה באופניים? אחד הבילויים החווייתיים והמאתגרים ביותר. היכן ניתן לרכוב? לאילו יעדים ניתן להגיע ברכיבה באופניים? אילו אזורים בארץ מציעים מסלולים ייחודיים וייעודיים לרוכבים? כן, חשוב לדעת שיש לא מעט אפשרויות ויעדים שמתאימים לרוכבי אופניים חובבנים ומקצוענים. אז אם אתם מתכננים לצאת לרכיבה, אם אתם רוצים להתארגן בקבוצה למסלול אופניים מאתגר – כדאי להכיר את האופציות ואת המסלולים הקיימים, להצטייד בכל מה שצריך, ופשוט לצאת לדרך.

מסלולי אופניים הם אטרקציה מהנה ומאתגרת שמפגישה אותנו עם הטבע כפי שהוא, מאפשרת לנו להתנתק, ולו לזמן קצר, מהעומס, מהלחץ ומהנופים האורבניים שכוללים כבישים, רכבים וצפירות. ולפגוש מקרוב את העצים ואת הפרחים, את השמים ואת הנופים. אז אכן הגיע הזמן לתכנן את מסלול האופניים הבא שלכם! מסע ספורטיבי ומענג שמזרים לכם בגוף אדרנלין!

איך בוחרים מסלולי אופניים?

לפני הכול חשוב מאוד לדעת שאת מסלול האופניים אותו אתם בוחרים יש לבחור בשימת לב, זאת כדי שהמסלול יהיה מתאים. מתאים למה? ההתאמה צריכה להיות מכמה בחינות. ראשית התאמה לרוכבים ולכלי הרכיבה שברשותם. יש מסלולים אתגריים ומפרכים שמצריכים מיומנות רבה ואופני שטח מעולים, מסלולים אחרים יהיו קלים ולא ידרשו יכולות רכיבה מיוחדות. מסלולים כאלו יכולים להתאים גם לרוכבים מתחילים ואפילו לילדים. בנוסף חשוב להתאים את המסלול לעונת השנה.

יש מסלולים מדבריים מדהימים, אך בימים החמים של הקיץ הבילוי שם רחוק מלהיות מדהים… הרכיבה עשויה להיות מסוכנת. כמו כן חשוב לבחור את החלק ביממה בו תצאו לדרך. זאת כדי שתיהנו מאור יום, במיוחד באזורים בלתי מיושבים בהם אין תאורה, ולעומת זאת שלא תחשפו לחום קיצוני בשעות הצהריים.

מהו אורך מומלץ של מסלולי אופניים?

ניתן למצוא מסלולים לרכיבה באופניים באורכים שונים. שימו לב שככל שהמסלול ארוך יותר הוא מאתגר ונחשב יותר, אך לא תמיד אתם מתכוונים למסלול כזה. לא פעם המסלול הרצוי הוא קצר וסולידי יחסית, ואתם עומדים לצלוח אותו ללא מאמץ מיוחד ולסיים אותו בסיפוק לאחר פרק זמן לא ארוך.

אמנם יש אופציה לבחור במסלולי אופניים בהם ניתן לבנות את המסלול הרצוי בשעת מעשה, ולהחליט איזה אורך מסלול אתם רוכבים. האם מסלול חלקי או מלא, האם אתם בוחרים לחפור את האזור לאורכו ולרוחבו, או לבקר רק בחלק ממנו. מסלולים גמישים בהחלט יאפשרו לכם לתמרן במהלך המסע, ולהתאים את המסע שלכם לנתונים שאתם רואים בשטח. התעייפתם? קצרו. רוצים אתגר ואקסטרים? בחרו בארוך ובמאתגר יותר.

אלו מסלולי אופניים מומלצים?

  • גן לאומי צבעי – מכתש רמון

מדובר במסלול מוצלח במיוחד שמתאים למתחילים, המסלול חולף בין היתר בגן הלאומי, כמו כן תפגשו במהלך הרכיבה נופים מדבריים וכמובן, את מכתש רמון. יש מי שיגדיר את הרכיבה במסלול כביקור במוזיאון גיאולוגי. זאת בגלל הנופים הייחודיים והצבעים שלא תראו באזורים אחרים בארץ.

במקום קיים מסלול בסיסי וקצר למדי שיתאים גם למשפחות, ניתן לבחור במסלול מוארך וגם לבקר בחניון הלילה חאן בארות. יש מי שיבחר גם ליהנות בחניון מקמפינג באווירה מדברית. חשוב לציין כי המסלול אינו מתאים לרכיבה בימים חמים במיוחד. מומלץ להימנע משהייה באזור כשהשמש קופחת מעל הראש.

  • נחל אלכסנדר

מסלול נעים וקליל יחסית באזור השרון, מתאים לכל בני המשפחה. במהלך הרכיבה במסלול זה ניתן לעצור בנקודות עניין מגוונות כמו חורבת סמארה, גשר הצבים וכן באזור שפך הנחל לים. מסלול נחל אלכסנדר נחשב קל ואורכו תשעה ק"מ לכל כיוון. נקודת היציאה והסיום הינם בתחנת הדלק שליד צומת העוגן שבכביש 4.

טיולי אופניים חשמליים הוד השרון
  • נחל הירקון

מסלול רכיבה פופולארי שממוקם באזור המרכז, הוא מאפשר רכיבה בתנאים מישוריים ובחלק מהמסלול יש גם צל. ניתן להתחיל את המסלול בכל נקודה שתרצו ולסיים את המסלול בכל עת. ניתן לצאת לדרך בגן הלאומי ירקון בתל אפק ולנסוע לכיוון מערב אל שפך הירקון שליד נמל תל אביב. המסלול מוגדר בדרגת קושי קלה והמסלול המלא הינו באורך של 27 ק"מ. אך כאמור, ניתן לקצר את המסלול ולבחור איזה חלק מתוכו לבצע.

  • ערד – מצדה

אוהבי מדבר לא ידלגו על מסלול הרכיבה שבין ערד למצדה. היות ומדובר באזור חם ומדברי חובה להתחיל את הרכיבה בשעות הבוקר המוקדמות, ולסיים עוד לפני שהשמש קופחת מעל הראש שלכם ללא רחמים. מסלול זה מוגדר כמסלול ברמת קושי בינונית ואף יותר, אורך של כל מקטע במסלול היא בין עשרה לשנים עשר ק"מ.

  • חווארי אלמוג

מסלול  מדברי נוסף שתחילתו וסיומו בנקודות שליד כביש 1. המסלול הינו מעגלי וניתן להתחיל אותו בצומת אלמוג, בצומת הלידו או במבואה של נחל אוג. מדובר במסלול ברמת קושי בינונית ואורכו כעשרים ואחת ק"מ.

  • עינות תלם – עמק הארזים וגן לאומי

וכעת הגענו למסלול באזור ירושלים. פארק עמק הארזים הינו פארק שנמצא באזור סיבוב מוצא בדרך העולה ירושלימה. מדובר בפארק נרחב שמשתרע על פני כ 15 אלף דונם! בפארק מסלולי רכיבה וגם שבילי הליכה מרובים. במקום תגלו שילוט שיסייע לכם להתמצא במקום ולהגיע ליעדים הרצויים לכם. כמו כן כדאי להגיע לשדה המשחקים שבגן הלאומי עינות תלם. מדובר במסלולים ברמה קלה אך יש בהחלט גם מסלולים מאתגרים יותר. נקודת המוצא והסיום הינם בגן הלאומי והמסלולים עשויים להיות באורכים שונים, החל משלושה ק"מ ובהתאם למסלול שתבחרו. הפארק ענק ומציע מגוון אפשרויות, תוכלו להרכיב את מסלול הרכיבה המתאים לכם לפי הרכב הקבוצה וכן לפי פרק הזמן שעומד לרשותכם.

  • גן לאומי – מגדל צדק

גן לאומי שעבר עבודות פיתוח ושיקום והוא מהווה כיום ריאה ירוקה שמכילה ערכי מורשת וגם ערכי טבע מרובים. במרכב האתר ממוקמת המצודה וסביבה שבילי רכיבה וטיול. המסלול נקרא בשם סובב מגדל צדק, זה מסלול אופניים קצר וקליל שמתאים גם לרוכבים צעירים ומתחילים. אך היות והשביל אינו מוצל ההמלצה היא לצאת ברכיבה השכם בבוקר. מדובר במסלול קל והאורך שלו הוא כארבעה ק"מ. נקודת ההתחלה והסיום של המסלול הם בכניסה לגן הלאומי מגדל צדק.

  • יער בן שמן

יער בן שמן מציע לנו נופים, עצים ושבילים. וניתן לבחור בו אחד מתוך שלושה מסלולים לרכיבה באופניים. מסלולים אלו אמנם מתאימים לכל עונות השנה, אך בימים החמים של הקיץ ההמלצה היא לצאת לרכיבה בשעות המוקדמות של הבוקר. המסלולים נחשבים למישוריים יחסית. היות ותוואי השטח נוח והמסלולים ממוקמים במרכז הוא הפך להיות אתר מרכזי ומבוקש אשר רוכבי אופניים רבים רוכבים בו.

יער בן שמן משתרע על פני שטח נרחב של למעלה משלושים אלף דונם. למקום ניתן להגיע מכביש 1, ממחלף בן שמן ממשיכים שני ק"מ, לאחר מכן פונים ימינה לכניסה ליער וכן לחניה שבמצפה מודיעין.

ביער בן שמן ניתן לבחור בין שלושה מסלולים.

סינגל הרצל – נקרא גם ברוטיה. המסלול מתאים לכל רמת רכיבה והוא מעגלי ומסומן בצבע כחול. במהלך המסלול חוצים נחל ובסיומו מגיעים אל נקודת ההתחלה.

סינגל ענבה – מסלול מאתגר יותר שמתאים לרוכבים בדרגה בינונית. מסלול זה מסומן בצבע אדום וגם הוא מעגלי. המסלול מתחיל באמצע היער והוא ממשיך אל חניון הסוסים, משם עולים לתל גמזו לעבר תצפית. שם ניתן גם לעשות עצריה למנוחה. בהמשך המסלול תגיעו לאתרים ארכיאולוגיים וכן אל נחל ענבה. המסלול כולל טיפוס משמעותי, אך התצפית שבסוף בהחלט מצדיקה את המאמץ.

סינגל חדיד – מסלול נוסף שמתאים לרוכבים בינוניים. מסלול מעגלי והוא מסומן בצבע ירוק. הוא מתחבר לשני הסינגלים האחרים ובהחלט מאתגר את הרוכבים. המסלול מתחיל במבואת מצפה מודיעין והוא מכיל בתוכו עליות מאתגרות וכמובן ירידות ארוכות. במהלך המסלול תצפו בנופים, בעצים ובפריחת פרחי בר עונתיים. בחניון השיזף תוכלו לערוך עצירה לארוחה ומנוחה.

  • יער ביריה – סינגל נחל לימונים

שנצפין? במערב יער ביריה, מערבה לעיר צפת ומעל נחל עמוד ממתינה לכם רצועת יערות שכוללת בין היתר את יער לימונים וכן את יער הבעל שם טוב. באזור קיימת פריחה מדהימה בחורף ובכל עונות השנה האזור שופע בצמחיה ירוקה. ברכיבה ניתן ליהנות מנוף פנורמי של מעיינות, קברי צדיקים והרי הגליל. אזור זה היה משמעותי וייחודי בכל שנות ההיסטוריה. כיום ניתן ליהנות ביער משלוש לולאות משתלבות של מסלולי רכיבה ברמות שונות, מה שמאפשר להרכיב את המסלול הרצוי והמתאים לטיול הנוכחי שלכם.

הרכיבה בסינגל זורמת ונוחה, גם העליות והירידות נהנות משיפוע סביר שמאפשר רכיבה נעימה. אך יחד עם זאת יש חלקים מאתגרים שכוללים טיפוס וכן ירידות מפותלות. ניתן לרכוב בסינגל רק בכיוון אחד שמסומן במקום, והוא נגד כיוון השעון. הסינגל מחולק לשלושה חלקים, מה שמאפשר לצאת בכל מקטע ולחזור לנקודת ההתחלה לשם קיצור המסלול.

  • יער אחיהוד

מסלול נוסף בגליל, בין הגליל העליון לגליל התחתון תמצאו את סינגל יער אחיהוד. באזור עצי חורש רבים והם ילוו את הרוכבים לאורך 21 ק"מ של רכיבה. כמו כן במהלך המסלול רכיבה על צלע ההר ונופים מרהיבים של הר גמל ועמק נחל חילזון. ניתן להשתלב בסינגל ממספר נקודות מוצא. מבואת גילון שבכביש 85, מבואת צומת יאסיף שעל כביש 70 וכן מבואת טל אל שעל כביש 70. חשוב לעקוב אחר הסימון של הטיפות הצהובות שמציג את כיוון הרכיבה.

המסלול מעגלי והוא כולל עליות תלולות וכן ירידות. במסלול מדרגות סלע מאתגרות מאוד! לכן יש להקפיד על מהירות רכיבה שמתאימה לרמת הרכיבה שלכם, כי אתם לא יודעים איפה ממתין לכם העיקול הבא. כאשר אתם רוכבים בקצב שלכם אתם ערוכים לכל הפתעה במסלול, ותצליחו לצלוח את העיקול הבא או את מדרגת האבן הבא בהצלחה. בראש גבעת יסעור תוכלו לעצור למנוחה.

  • יער גברעם

דרומית לאשקלון ממוקם סינגל יער גברעם. העונה המתאימה ביותר לרכיבה במסלול הוא בסוף החורף או בתחילת האביב. בעונות אלו הגבעות מתהדרות בפריחה של כלניות, צבעונים, שיחי רותם וקידה שעירה. לאחר שאתם מגיעים למבואה הראשונה תוכלו לבחור בין שלושה אורכים של מסלולי רכיבה:

המסלול הקצר  – רכיבה קצרה של כשלושה ק"מ מהמבואה מערבה.

המסלול הבינוני – מסלול שמורכב משתי טבעות ביערות שממוקמים מזרחית ודרומית לקיבוץ גברעם, המסלול משתרע על פני כעשרה ק"מ.

המסלול הארוך – מסלול מורחב שמשתרע על פני כעשרים ק"מ.

  • פארק עדולם – ארץ אלף המערות

מסלול שמתפתל בשפלת יהודה, בין שרידי יישובים, גבעות, מערות מסתור וקבורה. למעשה יש באזור כמה סינגלים ברמות רכיבה שונות. חלק מהמסלולים קלים ועשויים להתאים לכל בני המשפחה, וחלקם מאתגרים יותר. המסלולים המעגליים והקלים מתחילים במרכז האופניים – נקודת מוצא. מדובר בסינגל נחל חכליל ובסינגל נחל שוע. לאורך המסלולים ניתן למצוא מספר פינות חמד למנוחה, ישיבה וארוחה.

בשביל עדולם ניתן לבחור מסלול מאתגר שמתאים לדרגת קושי בינונית. השביל אינו מעגלי ויש להיערך עם רכב קצה בסיום המסלול. מסלולים אלו מומלצים בימים נעימים. בעונת הקיץ – רק בשעות הבוקר המוקדמות. האזור אינו מתאים לרכיבה בימים גשומים. המתינו שיחלפו יומיים מוצפים שמש לאחר ימים גשומים כדי שהאדמה הבוצית תספיק להתייבש ותוכלו לרכוב כראוי.

תכננו היטב את יום הרכיבה שלכם

אז כן, כפי שהתרשמתם ארצנו מציעה שפע של מסלולי רכיבה בכל אזורי הארץ, מהגליל והצפון, המשך במרכז, ירושלים וגם בדרום הארץ. וזו רק רשימה קצרה מתוך המבחר הקיים… כל אזור ממתין לנו עם הנופים המאפיינים אותו ועם תוואי השטח הייחודי שלו. בכל עונה נמצא את הצמחים המקומיים ואת האווירה המיוחדת ששוררת במקום הזה.

תוכלו להתארגן למסע רכיבה קל, בינוני או קשה, הכול לפי רמת היכולות שלכם וכן לפי המסע אותו תרצו לצלוח בשלב זה. והכי שוב – הצטיידו בכל מה שחשוב לרכיבה בטוחה, נוחה ונעימה. הצטיידו בארוחות מספקות לפי משך זמן הנסיעה, במי שתיה בכמות מספקת ובכל מה שאתם עשויים להצטרך בדרך. וודאו גם שיש לכם מפות עדכניות ומוסמכות של האזור.

מסלולי אופניים מאורגנים? רק עם הטובים ביותר

שוקלים לצאת כקבוצה למסלול אופניים? מעוניינים ליהנות מזוגות אופניים מקצועיים וממונעים ומהדרכה מקצועית? אכן, יש מסלולים מיוחדים שכדאי מאוד להגיע אליהם בליווי של מדריכים שמכירים את השטח היטב. הם יוכלו להכיר בפניכם פינות מיוחדות ונופים מופלאים, לתת לכם הסברים מרתקים ולאפשר לכם לטעום מיופייה של ארצנו. בעזרת הפקה מקצועית של מסלולי אופניים תוכלו לצאת ברוגע למסע, בידיעה שיש גורם מקצועי שלוקח אחריות על כל נושא הציוד, המפות והמסלול. ואתם מוזמנים ליהנות בלב שקט.

אנחנו בחברת Adir bikes מזמינים אתכם להכיר את מיטב אנשי המקצוע וליהנות מהציוד המקצועי שיש לנו להציע לכם. אתנו ניתן לתכנן מסלולי אופניים מקצועיים ובטוחים לקבוצות, למשפחות ולימי גיבוש. המסלול יתוכנן באופן יסודי, ילווה באנשי מקצוע מתאימים ואנו נוכל להעניק לכם גם מענה בנושאי ארוחות בשטח ועוד. אז צרו עמנו קשר במספר 077.8041212

קטגוריות
בלוג מקצועי

יום גיבוש בטבע

יום גיבוש בטבע – למה זה כדאי?

מי לא אוהב את הטבע? מי לא מתחבר לפריחה, לנופים ולצלילי השלווה שמתנגנים רק בחיק הטבע? מתברר כי כולנו בני אדם וכולנו נולדנו טבעיים ומחוברים אל הטבע. העובדה שאנחנו חיים בתוך חיים סואנים עמוק בתוך הציוויליזציה, לא משנה את המהות הפנימית שלנו. וזה אומר שלכל אחד ואחת יש פינה בלב לטבע על כל המשתמע מכך. ומי שחכם מספיק יודע לנצל את זה. זאת כדי להטעין את עצמו באנרגיות חיוביות, בשלווה אמתית וברוגע שאי אפשר למצוא במקום אחר.

אך זה הרבה מעבר לחוויות אישיות או בילוי ספונטני. הטבע ממתין לנו עם מגוון אופציות ורעיונות שמאפשרות לנו להשיג תועלות גדולות מאוד. מה דעתכם על יום גיבוש בטבע לצוות עובדים או לבני משפחה? אולי סתם ליציאה משחררת עם חברים…?

יום גיבוש בטבע – למי זה עשוי להתאים?

אחד הרעיונות הטובים והמנצחים ביותר נקרא בשם יום גיבוש בטבע. מדובר ביום של בילוי, חוויות והווי בקבוצה בחיק הטבע. הקבוצה הזו יכולה להיות בני משפחה, חברים, וכן, גם צוות עובדים. עובדים? הלא עובדים באים לעבוד, לא לבלות…? עובדים באים למלא משימות ולהחתים כרטיס… אז זהו שלא.

כיום כל מעסיק כבר יודע וכל מנהל כבר הפנים שאם חשוב לו לשמור על אנרגיות טובות בין צוות העובדים, אם הוא רוצה לשמור על העובדים חיוניים ומלאי מוטיבציה הוא צריך גם להשקיע בהם. ולא מדובר רק על נוחות במשרד. מדובר על הווי חברתי ועל הנאות. בדיוק לכן מוציאים מעסיקים רבים את העובדים לחוויות מעצימות ולימי גיבוש. יום גיבוש בטבע מעניק לעובדים יתרונות רבים.

יום גיבוש בטבע: למה כדאי להשקיע?

זה לא סוד שכל יציאה ואפילו גיחה כרוכה בעלויות משמעותיות, במיוחד אם מדובר על קבוצה גדולה וביותר, אם אתם מחפשים להוציא את הקבוצה לבילוי ולגיבוש. זו פעילות, אלו הנסיעות, הוצאות עבור אוכל ועוד היד נטויה. אז מדוע באמת שווה למעסיקים להשקיע? התשובה ברורה. כאשר משקיעים בעובדים ומוציאים אותם לימים של חוויות וכיף, הדבר משפר את ההרגשה הכללית שלהם ואת היחס שלהם למקום העבודה.

הם מתחילים לחוש תחושה של שייכות ואכפתיות למקום העבודה. כי אם למעסיק אכפת ממני והוא מעניק לי גם מה שהוא לא חייב, גם לי יהיה אכפת ממנו ואתן מעצמי גם מה שאני לא חייב. יוצא אם כן שהעובדים שנהנו וחוו חוויות נעימות יתנו מעצמם יותר למקום העבודה. ומי שמרוויח מכך זה כמובן העובד, אבל עוד יותר ממנו – מקום העבודה. אין כמו עובדים יעילים ומלאי מוטיבציה לבית העסק.

כל מנהל וכל בעל עסק מודע לכך שהוצאות שכר עבור כוח אדם אלו ההוצאות המשמעותיות ביותר עבור בית העסק, אין זה אומר שצריך לחפש לקמץ בהוצאות האלו. מה כן? צריך למצוא את הדרך להפיק מההוצאות הללו את המיטב, ולמקסם את התוצרים של העובדים. עובד חדור מוטיבציה שחותר לתת מעצמו את המיטב מרוויח לבית העסק ומניב הכנסות משמעותיות שמצדיקות את ההוצאות שיש לבית העסק סביבו ומניבות רווחים משמעותיים. המסקנה היא שצוות מושקע ומחובר שחש רצון שהעסק יצליח – ממנף את פעילות העסק ומקדם אותו הלאה.

יום גיבוש בטבע – לאן אפשר לצאת?

שוקלים להוציא צוות ליום גיבוש בטבע? יש הרבה מאוד אפשרויות ויעדים אליהם תוכלו לשים את פניכם. מה שצריך זה לבחור את המקום המתאים ביותר לקבוצה אותה אתם מוציאים כרגע. זאת בהתאם לגודל הקבוצה, למאפיינים של כל אחד מהיחידים שמרכיבים את הקבוצה וכן בהתייחס לעונה ולמזג האוויר וכן לפעילות הרצויה שמתאימה לקבוצה. ניתן לבחור שמורות טבע כמו הר חורשן או פארקים גדולים כמו פארק עדולם וכדומה. יעדים אלו מאפשרים לקיים מגוון פעילויות בחיק הטבע ולשלב גם חוויות נוספות במהלך יום הגיבוש.

יום גיבוש בטבע – לא רק לצוותי עובדים

אך לא רק לצוותי עובדים מתאים לצאת ליום גיבוש בטבע. אם אתם מחפשים להעצים כל קבוצה שהיא, אם אתם רוצים להדק קשר בין בני משפחה או לנצל ימי חופשה משותפים, אין מתאים מיום גיבוש משפחתי בטבע. מדובר ביום חוויתי שיותאם באופן מדויק לבני המשפחה, כך שכל אחד יוכל להשתתף וליהנות מיום של חוויות, הנאות ובילויים שלא יישכחו. ומה שחשוב בכל העניין הזה הוא הערך המוסף – בני המשפחה יחושו תחושת ליכוד וגיבוש, מה שימשיך ללוות אותם הרבה אחרי שהם יחזרו הביתה.

פעילות מתאימה ליום גיבוש בטבע

אז החלטתם שאתם מוציאים את הצוות או את בני המשפחה ליום גיבוש משפחתי בטבע, מה הלאה? איך מתקדמים עם זה? שימו לב שיש כאלו שלא מספיק מודעים לשירותים שקיימים כיום ומוצעים על ידי חברות מקצועיות ומובילות בתחומן, ובמקום לערוך סקר שוק ולבחון אפשרויות הם פשוט עובדים קשה מידי ומזיעים מעבר למה שהם צריכים. אפשר לומר אחרת, במקום להמשיך להשקיע בתחום העיסוק שלהם ובניהול העסק, הם מתחילים לעמול בעניין ארגון יום גיבוש לצוות העובדים.

אז מה בכל זאת נכון לעשות? התשובה היא לפנות אל חברה מקצועית שמציעה מענה בתחום הפקת ימי גיבוש לצוותים ולקבוצות. באמצעות חברה כזו אתם מסירים את העול הזה מעל הכתפיים שלכם, ומבטיחים לעצמכם כי המשימה תתבצע על ידי חברה מקצועית שיודעת כיצד לנהל הפקה של יום כזה באופן הנכון ביותר.

חברת הפקה לימי גיבוש בטבע

החלטתם להוציא את הצוות ליום גיבוש בטבע? שוקלים אפשרויות שונות ומחפשים להעניק לצוות יום של חוויות, כיף והנאות? כעת אתם צריכים לאתר חברה מקצועית שמפיקה ימים כאלו. מדובר על חברות שמתמחות בתכנון ובהפקה של ימי גיבוש לצוותים ולקבוצות בהתאם לדרישות של הלקוח המזמין. תהליך העבודה יצא לדרך מתוך קשב ללקוח והבנה למטרות ההפקה. התאמה לצרכים ולנתונים של הקבוצה ותכנון יסודי של יום הגיבוש בהתאם לכל הנתונים הללו.

תכנון יסודי של יום גיבוש לצוות או למשפחה יאפשר לכם להיות בטוחים כי היום הזה יוצא לדרך באופן הטוב ביותר, וכי אתם צפויים להפיק ממנו תועלת מרובה לצד הנאה גדולה.

יום גיבוש בטבע – האחריות והעול על החברה

התועלת הראשית של הפקת יום גיבוש באמצעות חברה היא העובדה שכל האחריות מוטלת על הכתפיים הנכונות. אין סיבה שמי שמנהל משרדי הייטק או חברות בכל תחום יישא על כתפיו אחריות להפקות ימי גיבוש, אף אם מדובר על הצוות שלו. כאשר האחריות מוטלת על הכתפיים הנכונות, כל התכנון וההפקה של היום הזה עומדים להתרחש על הצד הטוב ביותר, לשביעות רצונכם ולשביעות רצון כל אחד מהמשתתפים. יש לדעת כי יציאה של קבוצה אל הטבע כרוכה בבדיקות מקדימות וקבלת אישורים רלוונטיים כדי להבטיח כי מדובר ביציאה בטיחותית שתואמת לחוקים הרלוונטיים. כך שלא תסכנו ולא תסתכנו.

איזו פעילות מתאימה לימי גיבוש בטבע?

כעת אתם ניצבים מול השאלה איזו פעילות ניתן לבצע בחיק הטבע? אם אתם רוצים להעניק חוויה מדהימה שבאמת לא תישכח, אם הצוות שלכם אוהב ספורט – אין כמו מסלול אופניים מתאים בחיק הטבע. כן, דמיינו רק את הצוות שלכם, זה ששקוע בכל ימות השנה בביצוע משימות דחופות בעבודה, משתחרר בחיק הטבע, כל אחד רכוב על זוג אופניים משלו, ומדווש במרץ ובהנאה… אכן, רכיבה באופניים עשויה להיות פעילות מתאימה ומוצלחת כל כך לצוות העובדים שלכם, פעילות שתמלא את יום הגיבוש שלכם באדרנלין ובאנרגיות חיוביות, כאלו שילוו את הצוות גם חזרה אל מקום העבודה.

התאמת מסלול אופניים ליום גיבוש בטבע

חשוב מאוד להתאים היטב את מסלול האופניים ליום הגיבוש. והסיבה פשוטה – יש לא מעט מסלולים ואתרים בהם ניתן לרכוב. אך לא כל מסלול מתאים לכל אחד. יש מסלולים מאתגרים וקשים מאוד, כאלו שדורשים מיומנויות ויכולות מתקדמות, לעומת מסלולים קלים יותר שגם רוכבים מתחילים יוכלו להתמודד אתם בקלות. יש מסלולים מרתקים שכוללים גם אתרים היסטוריים ונופים קסומים, לעומת מסלולים יבשים יותר. תכנון מותאם של מסלול יוכל להבטיח כי המסלול אכן עומד להגשים את המטרה שלו, וכי הקבוצה תפיק הנאה מרובה מהמסלול.

מה לגבי זוגות אופניים עבור יום גיבוש ?

כאן נשאלת השאלה מה לגבי זוגות אופניים, האם כל אחד צריך להצטייד בזוג אופניים ובציוד משלים? התשובה היא לא. כאשר יוצאים למסע מודרך על ידי חברה מקצועית החברה היא זו שמביאה עמה את הציוד המלא. מדובר על זוגות אופניים חשמליים ואיכותיים שהחברה מביאה אל השטח לצד ציוד משלים כמו קסדות וכדומה. כך שכל בני הקבוצה יוכלו לעלות על כלי הרכיבה ופשוט לצאת לדרך. חשוב לציין כי חברה מקצועית דואגת שכל זוגות האופניים יהיו מוטענים היטב וכל הגלגלים יהיו נפוחים כראוי. כך שאין לכם דאגות לגבי תקינות הכלים, רק לשבת ולהתחיל לדווש.

הרפתקאות ופינות חמד ביום גיבוש

באמצעות אופניים חשמליים ניתן לסייר באזורים נרחבים יחסית, ולהגיע לפינות רחוקות ללא מאמץ פיסי משמעותי. מה שאומר שהאופניים מאפשר לכם לחצות שטחים גדולים ולהגיע ליעדים מרוחקים. כך שאתם חשים כי מילאתם את היום הזה בעשייה ובהרבה עניין, ואתם חוזרים הביתה וגם מחזירים לבתיהם צוות מלא סיפוק שחש שהוא מילא את היום הזה בהספק גדול מאוד, והכי חשוב בהנאות גדולות ובתחושה של סיפוק.

מתכננים יום גיבוש בטבע? מתלבטים? פנו אלינו!

אנחנו בחברת Adir bikes  מזמינים אתכם ליהנות משירות שכולל את כל הפרטים הקטנים להצלחת יום הגיבוש שלכם. אנו צברנו ניסיון רב בתחום הפקת ימי גיבוש ולצוותים ולמשפחות, ואנו כאן זמינים לתכנן גם עבורכם את היום הזה על הצד הטוב ביותר. זאת בהתאמה מדויקת לציפיות ולמאפיינים של הצוות שלכם, החל משלב התכנון ובחירת היעד הרצוי, המשך בהתאמת תפריט לארוחה ושילוב של אטרקציות וחוויות נוספות וכלה בחזרה הביתה של כלל המשתתפים המרוצים ומלאי הסיפוק. כל מה שעליכם לעשות זה ליצור עמנו קשר 077.8041212 והמסע שלכם יוצא לדרך. אז איפה תרצו לסייר?

קטגוריות
בלוג מקצועי

יום גיבוש אתגרי

יום גיבוש אתגרי לצוות מגובש וחדור מוטיבציה

מחפשים להוציא את צוות העובדים שלכם ליום מגבש, מאתגר ומהנה? אכן דבר בעל חשיבות רבה שמעסיקים רבים ומנהלי ארגונים, חברות ועסקים הפנימו שההשקעה בתחום זה הכרחית ומחזירה את עצמה בגדול. וההסבר לכך פשוט – עובד מתוחזק היטב חש מחובר יותר למקום העבודה, הוא מחובר לחזון, לערכים ולמטרות, ונותן מעצמו את המיטב למען מקום העבודה. והתוצאה? תפוקה טובה יותר וניהול יום עבודה באופן יעיל יותר. מציאות זו מסבירה מדוע השקעה ביום גיבוש או בפעילויות שונות זו השקעה לטווח הקצר והארוך, ולא רק הוצאה.

כיצד לתכנן יום גיבוש אתגרי לצוות?

אז מהי הפעילות שתתאים לצוות שלכם? איזו יציאה עשויה להגשים משאלה לעובדים שלכם, ולשמח אותם ממש? במהלך תכנון יום גיבוש אתגרי חשוב מאוד לראות מול העיניים את הצוות באופן כללי וגם כל אחד מהם בפרטות, המטרה היא להתאים את היציאה לאופיים ולתכונותיהם של העובדים. כך שהפעילות תהיה מוצלחת ותיהנה אותם ביותר. פעילות מוצלחת שמתאימה לעובדים תוביל לשיתוף פעולה ולעיתים אף להתלהבות בקרב הקבוצה, כך שיום הגיבוש יצליח במיוחד. האווירה תהיה נעימה ומשוחררת, הצוות יצור קשרים איכותיים ונעימים, מעבר לנושאי השיחה הרגילים שקשורים למשימות בעבודה, והם יחזרו הביתה מרוצים ושבעי רצון.

כיצד נדע איזו פעילות תתאים עבור יום גיבוש לצוות?

כדי לבצע את ההתאמה הטובה ביותר ולבחור את הפעילות המוצלחת שאכן מתאימה לעובדים ועונה על הציפיות שלכם, הדבר הנכון ביותר הוא פשוט לדבר איתם. אמנם לא חייבים לדבר עם כל הצוות ממש, במיוחד אם מדובר בצוות נרחב. ניתן לשוחח עם נציגים משכבות שונות בקרב הצוות. לספר להם על המטרה ועל היציאה, ולבקש לשמוע מהם רעיונות – איזו פעילות לדעתם תוכל להתאים לצוות כולו, ממה עתידה הקבוצה ליהנות ואילו יעדים עשויים להיות מוצלחים ומומלצים. כמובן שגם אתם יכולים להציע הצעות שונות ולשמוע מה חוות דעתם של נציגי העובדים ביחס אליהם. זו דרך לקבל את המידע הרלוונטי מהמקור הראשון והמוסמך ביותר.

יום גיבוש אתגרי – לאתגר וליהנות

עבור צוותים רבים מתאים לתכנן יום גיבוש אתגרי לעובדים. מדובר ביום גיבוש שהוא לא ממש יום של מנוחה או התפתחות, לא יום של אירוח ואוכל טוב בלבד, אלא יום של אתגרים, של חוויות, אטרקציות ואקסטרים. מה לדוגמה? מסלולי אופניים זה מאתגרים רק אחת מהאפשרויות המומלצות. איך מבצעים את זה? התשובה פשוטה. כל מה שצריך זה להכיר חברה מקצועית שמציעה ימי גיבוש לעובדים ומגיעה לשטח עם כל הציוד הנחוץ כדי לצאת לדרך ברכיבה נמרצת ומהנה.  

יום גיבוש אתגרי – איך בוחרים מסלול מתאים?

כדי לצאת ליום גיבוש מוצלח ולדעת שהאתגר עומד להפתיע ולהצליח, חשוב מאוד לבחור את האזור המתאים ואת המסלול הרצוי. יש בארצנו מגוון מסלולים ואזורים שונים בהם ניתן לקיים רכיבה אתגרית באופניים לקבוצות. זה יכול להיות באזורי תיירות צפוניים, בקרבת נחלים ומקורות מים, בירושלים וכן בסביבה אורבנית מרתקת. במסלול רכיבה ניתן להכיר אזורים מרתקים, לבקר באתרים היסטוריים ולפגוש באופן בלתי אמצעי אוכלוסיות, עסקים ותופעות טבע מרתקות.

איזו חברה מציעה מעטפת עבור יום גיבוש מאתגר?

החלטתם ללכת על רכיבה אתגרית ליום הגיבוש המתוכנן? כעת אתם צריכים רק למצוא את החברה שתוכל לתכנן ולבצע עבורכם את הטיול הזה. שימו לב לפרמטרים הבאים שיעזרו לכם לבחור את החברה שאכן תוכל להגשים את המטרה שלכם באופן הטוב ביותר.

  • ציוד חדשני ומתוחזק היטב – מסלול אתגרי באופניים מחייב זוגות אופניים ממונעים ואיכותיים מאוד, כאלו שמתוחזקים היטב ומובאים לאחר בדיקה שהם תקינים, הגלגלים מנופחים כיאות וכל מה שצריך זה להתחיל לדווש ולהפעיל מנוע. רק כך הקבוצה תוכל לצאת לדרך מלאת מוטיבציה וליהנות מרכיבה איכותית, רציפה ונוחה.
  • היכרות עם מסלולי רכיבה – חשוב מאוד לבחור חברה שמתמצאת בהתאמת מסלולי רכיבה אתגריים לקבוצה בהתאם לרמת הכושר והאתגר הרצויים. יש בארץ לא מעט אופציות ומסלולים אפשריים. חשוב מאוד להתאים היטב את המסלול בהתאם לסגנון המסלול הרצוי לכם. האם תרצו לבקר באזורים של טבע ונוף, בערים משמעותיות או באתרים היסטוריים? וכמובן – המסלול צריך להיות מותאם ליכולות הרכיבה של המשתתפים.
  • הדרכה וליווי מקצועיים – מסלולי רכיבה אתגריים יהיו מודרכים על ידי מדריכים מוסמכים שמכירים את השטח היטב. הם ינחו את המסע, יחליטו על יעדים מוגדרים ועל נקודות עצירה, וידאגו שכל הקבוצה תרכב בקבוצה. ההדרכה חשובה מאוד כדי לשמור על אווירה מגובשת ועל מסע משותף ומלכד שתואם את מטרת היציאה שלכם עם הקבוצה.

יום גיבוש אתגרי: מחפשים את החברה המומלצת?

אנחנו מזמינים אתכם להכיר את החברה שלנו!  Adir bikesאנחנו כאן בשביל האינטרס של הצוות שלכם. עם הציוד המקצועי שברשותנו ועם הצוות המיומן וכל הידע נוכל לתכנן לכם את המסלול המתאים והמהנה בדיוק לכם. פנו אלינו עוד היום  077.8041212 וגלו עד כמה יום גיבוש מאתגר יכול להיות מוצלח, מהנה ומגבש!

קטגוריות
טיולים

מסלול רכיבה ברמת ובקעת הנדיב- זיכרון יעקב

טיול אופניים בבקעת ורמת הנדיב ייקח אתכם למסע בלתי נשכח בנופים ציוריים המשלב תצפיות מרהיבות , היסטוריה, נחלים ומעיינות.

במהלך הרכיבה נבקר ברמת הנדיב, זהו אזור שופע מבנים ארכיאולוגים ובריכות מימי בית שני והתקופה הביזנטית. לאחר מכן, נטפס לתצפית בחורבת עקב ומצפור חוטם אשר יספקו לנו פרספקטיבה ייחודית על אזור הים ומישור החוף.

נמשיך לביקור במבצר שוני הידוע ומשם נחצה לכיוון בקעת הנדיב לרכיבה לאורך נחל תנינים וביקור בעין אביאל ועין ירדנה עם אפשרות לטבילה מרעננת.

מאפייני המסלול:

רכיבה בשבילי עפר רחבים הכוללים עליות וירידות ברמה קלה.

ניתן לתכנן אותו כמסלול מעגלי או חד כיווני לבחירתכם.

טיול אופניים בצפון

קטגוריות
טיולים

טיול אופניים במקורות הירקון

מסלול רכיבה שיש בו הכל- נופים משגעים, מים, שבילים קסומים וסיפורים מרתקים!

עוד לרגע תתבלבלו ותחשבו שאתם בכלל מטיילים באחד מנחלי הצפון. וכל זה במרחק קצר מהבית

רכיבה קסומה ומוצלת על שבילי עפר נוחים בין מנהרות סוף יפיפיות ומרשימות, עם עצירות בנק' קסומות כמו תצפית מ"הר הזבל" על כל אזור השרון וגוש דן, טבילה במפל הנסתר (האזור מותר לרחצה), אתנחתא ב"אבו רבאח"- טחנת קמח עתיקה מימי המאה ה-19.

מסלול מעגלי ברמה קלה המתאים לכולם!

קטגוריות
טיולים

טיול אופניים חשמליים בפארק עדולם

על הגבעות המשתפלות בלב שפלת יהודה שוכן פארק עדולם המקסים.

הגבעות מכוסות ברובן בחורש ים-תיכוני נמוך והעמקים משמשים לחקלאות, כפי ששימשו מזה מאות ואלפי שנים. בין לבין מסתתרים שרידים מרתקים של יישובים עתיקים שיופיים חבוי ברובו במערות מתחת לפני הקרקע.
נתחיל ברכיבה לאורך הכרמים ונתחבר לשבילים המקיפים את הפארק בדרך, נעצור לביקור באתרים ארכיאולוגים מימי בית שני, התקופה הרומית והתקופה הביזנטית.

אך יותר מכל, נהנה מרכיבת שטח עם אופני שטח חשמליים שישדרגו לנו את החוויה, ישטחו לנו את העליות ויעזרו לנו ליהנות מאוצרות הטבע ללא מאמץ !

מאפייני המסלול:

מסלול מעגלי ברמה קלה על שבילים רחבים, בחלקם סלולים וחלקם שבילי עפר.

המסלול כולל אלמנטים של עליות וירידות משופעות.

אין מהנה מרכיבה באופניים, כל רוכב מנוסה יסכים עם המשפט הזה, גם רוכבים מתחילים מבינים במה דברים אמורים. זה דיווש והמאמץ הפיסי, זו היכולת להגיע לפינות מרוחקות וההנאה הרבה כאשר מגיעים אל היעד ומתיישבים למנוחה. ואם באופניים חשמליים מדובר? ההנאה כפולה ומכופלת. מצד אחד הרכיבה דורשת פעילות ספורטיבית מסוימת, אך מצד שני ניתן ליהנות מהמנוע החשמלי ולחסוך באנרגיות במהלך הרכיבה. האופניים החשמליים מאפשרים להגיע מהר יותר ובקלות יותר גם לאזורים רחוקים, וכך ליהנות ממסלולי רכיבה אטרקטיביים וייחודיים.

טיול אופניים חשמליים בפארק עדולם: טבע, נופים והנאה

ואם במסלולים קבוצתיים מדובר? כאן זה כבר עניין אחר לחלוטין. אין ספק שטיול אופניים חשמליים בפארק עדולם עשוי להיות בילוי מועדף לרבים. בין אם אתם מחפשים יציאה לבני משפחה ובין אם אתם רוצים לצאת עם חברים, וגם אם אתם מחפשים אטרקציה לצוות עובדים – רכיבה משותפת היא בהחלט אופציה מומלצת במיוחד, היא מספקת חוויות ייחודיות ובלתי נשכחות וממלאה תפקיד משמעותי בגיבוש הקבוצתי.

טיול אופניים חשמליים בפארק עדולם

יוצאים לדרך? עליכם לצאת מצומת גבעת ישעיהו לכיוון צפרירים בכביש 3544, שם עליכם לפנות ימינה לכביש. סעו בכביש זה עד לשער האחורי של מושב צפרירים. משם אתם פונים שמאלה ואחר כך ימינה ומגיעים אל מגרש החניה נקודת מוצא של מרכז האופניים.

בלב שפלת יהודה, על הגבעות, ממוקם פארק עדולם. גבעות הפארק ברובן הגדול מכוסות בעצים ים תיכוניים ואילו בעמקים – שטחי חקלאות. באזור ניתן למצוא שרידים של יישובים עתיקים וכן מערות מתחת לקרקע.

בפארק עדולם סלולים שבילי רכיבה צרים – סינגלים, וכן מסלולים עממיים שמתאימים לרוכבים מתחילים שמחפשים ליהנות מרכיבה רגועה בחיק הטבע, בלי להתמודד עם אתגרים, עיקולים או עליות תלולות. יחד עם זאת המסלולים מכילים חלקים מאתגרים וכל רוכב שמצויד בזוג אופניי הילוכים איכותי יוכל ליהנות אם הוא מיומן ברמה מספקת.

למעשה שבילי האופניים הללו הם חלק מהמערך הגדול שנקרא ארץ האופניים שפלת יהודה. מערך זה כולל מלבד פארק עדולם גם את פארק בריטניה, יער חרובית וזכריה, חלק משבילי רכיבה אלו מחוברים. בעתיד מתוכנן חיבור של כל השבילים הללו, חיבור שיאפשר רכיבה ממושכת וללא הגבלות בהתאמה אישית. כך שכל רוכב יוכל לבחור את אורך המסלול שלו – ק"מ ספורים ועד ללמעלה ממאה ק"מ ברציפות בלי חזרות!

שביל הרכיבה מסומן בירוק וצהוב ומופיע גם הכיתוב שביל עממי. מכאן החוויה מתחילה, השביל מוביל אתכם אל תוך נופים וצמחיה באווירה נעימה. תמשיכו להתפתל עם השביל סמוך לחורבת שוע ובהמשך ירידה מיוחדת והגעה למרגלות חורבת עתרי. חשוב לרכוב בזהירות כיוון שהדרך זו נוסעים גם כלי רכב.

טיול אופניים חשמליים בפארק עדולם

בשלב זה יש לבחור בין שני מסלולים

נחל שוע – מסלול רכיבה לצד שדות וכרמים בדרך סלולה. בהמשך מוביל אל "בשביל החיוך של איציק" שם ניתן לעשות הפסקת מנוחה. בהמשך שביל עפר והמשך רכיבה עד לנקות ההתחלה והסיום. מדובר במסלול שאורכו 7 ק"מ וכיוון הרכיבה הוא נגד כיוון השעון.

נחל חכליל – מסלול זה מפנה אותנו ימינה לדרך עפר שעולה אל בין שתי גבעות, ומשם בירידה מרהיבה אל דרך הפארק הראשית. משם שמאלה וימינה לדרך עפר נעימה שמובילה בתוך הצמחייה הטבעית לעבר השדות. ליד חורבת מדרס ניפגש שוב עם הדרך הראשית שם נמשיך ישר ונפנה ימינה כדי לחזור אל נקודת היציאה.

המסלול באורך של 11 ק"מ וכיוון הרכיבה הוא עם כיוון השעון.

בפארק עדולם אתרים ארכיאולוגיים רבים ותוכלו לשלב ביקורים בהם.

  • חורבת עתרי שנמצאת בראש הגבעה, כאן היה יישוב יהודי עד לתקופת מרד בר כוכבא. במקום ניתן לראות את בתי הכפר, מקווה טהרה, גת וכן מערת מסתור.
  • חורבת בורגין – בכפר התגלו שרידים כמו מערות קבורה, בתי מגורים, מחילות מסתור ועוד. הצטיידו בפנס כדי להיכנס למחילות.
  • חורבת מדרס –הסימון השחור  מוביל אל חורבת מדרס. במקום שרידים של יישוב חקלאי שהיה פעיל עד לתקופה הביזנטית. ניתן להיכנס למערת קולומבריום, מערות קבורה וכן מחילות מסתור.

איך מפיקים טיול אופניים חשמליים בפארק עדולם?

אם אתם עומדים לקראת יום גיבוש לצוות עובדים, אם אתם רוצים לצאת עם המשפחה או לארגן יום טיול עם חברים – חשוב כי תדעו אל מי לפנות כדי לתכנן בצורה מקצועית ואחראית את הטיול שלכם. חברת Adir bikes הינה חברה מקצועית ומובילה שמציעה לקבוצות מסלולי אופניים ייחודיים ומהנים במיוחד. אנו מגיעים לשטח עם כל הציוד הנחוץ – אופניים חשמליים לכל בני הקבוצה, קסדות וכל מה שאתם עשויים להצטרך בדרך. זאת כדי להבטיח כי המסע בטיחותי ומאפשר רכיבה מהנה לכל אחד מכם.

הצוות המקצועי שלנו מכיר את המסלולים היטב והוא ידריך אתכם לכל אורך הדרך, זאת כדי לנצל כל פינה באזור, ולמקסם את הטיול שלכם ככל שרק אפשר. אתנו תכירו את המקום ואת המאפיינים, תשמעו על אתרים מרתקים ותבקרו בפינות חמד. חייגו 077.8041212.

קטגוריות
טיולים

טיול אופניים חשמליים במדבר

רכיבה בשטח זו אחת החוויות המפתיעות והמאתגרות שעשויות להתאים למגוון קבוצות. אם אתם שוקלים לצאת ליום רכיבה ורוצים להבטיח לעצמכם הנאה מלאה – טיול אופניים חשמליים במדבר זה אחד הרעיונות הטובים. מה שצריך זה לתכנן את היציאה הזו באופן יסודי ומקצועי כדי שתגיעו ליעד מתאים, תיהנו מיום מאתגר וחוויות בלתי נשכחות לכל משתתפי הקבוצה.

טיולי אופניים חשמליים במדבר

טיול אופניים חשמליים במדבר – איך מתכננים אותו?

יש יציאות שכל אחד כמעט יכול לתכנן ולארגן בעצמו. בוחרים נקודת יעד, בודקים במפות מעודכנות את המסלול ויוצאים לדרך. אך יש יציאות שמחייבות אנשי מקצוע מומחים בתמונה. זאת כדי שהנסיעה תהיה מתוכננת היטב ותביא את הקבוצה אל היעד בצורה ישירה וללא ספקות, סימני שאלה והתלבטויות. בדיוק כך זה כאשר מדובר על טיול אופניים חשמליים במדבר. חובה להיעזר בצוות מקצועי של מדריכים ומפיקים כדי להבטיח כי טיול אופניים חשמליים במדבר אכן עומד להיות חוויה נעימה, מפתיעה וגם בטוחה.

תכנון נכון של טיול אופניים חשמליים במדבר

המדבר הוא מקום קסום שטומן בחובו סודות רבים, אך לצד זאת הוא עלול להכיל בתוכו גם סכנות לא מעטות. לא מעט אסונות התרחשו באזורים לא מיושבים למטיילים תמימים שרק רצו לצאת ליהנות ולהתאוורר. לכן חשוב מאוד לפעול בצורה מקצועית ומתוכננת, להיות מלווים באנשי מקצוע מעולים בתחום – כך ניתן להבטיח כי הטיול יהיה בטוח ומתואם עם כל הגורמים הרלוונטיים. כך ניתן להבטיח שעשיתם הכול כדי למנוע סכנות ותקלות, ולהחזיר את הקבוצה מרוצה ושבעת רצון, והכי חשוב – בשלום, לבתיהם.

הפקת טיול אופניים חשמליים במדבר

רוצים להפיק טיול אופניים חשמליים? כדי להוציא אל הפועל טיול כזה אתם צריכים לפנות אל חברה מובילה ומקצועית בתחום ספציפי זה. רק כך תוכלו להיות בטוחים שהיציאה שלכם בטוחה ומתוכננת היטב, וכי המשתתפים צפויים ליהנות מחוויה יוצאת דופן ומוצלחת ביותר.

חברה מקצועית מתייחסת לכל ההיבטים של טיול כזה, ופועלת באופן הנכון כדי להבטיח הנאה לכל אחד מהמשתתפים. בין היתר יש לזכור את ההיבטים הבאים:

  • התאמת מסלול ליכולות המשתתפים – במדבר יש שלל מסלולים ומגוון אפשרויות של מסעות. חשוב מאוד להתאים היטב את המסלול ליכולות הפיסיות של בני הקבוצה. לא כל אחד מסוגל לצאת למסע רכיבה ממושך, לא כל אחד מסוגל להתמודד עם רכיבה בתנאי שטח קשים.
  • רכיבה במסלול רשמי – חשוב להוביל את הקבוצה במסלול קיים, ולא לצאת לדרך ולחפש את הדרך בצורה עצמית. המסלולים המסומנים הינם מסלולים בטוחים ומאפשרים להגיע ליעד סביר תוך פרק זמן אפשרי. חשוב להיצמד לסימונים כדי לא לאבד את הדרך.
  • הצטיידות נאותה – טיולי אופניים במדבר מחייבים ציוד מתאים ומספק לכל אחד מבני הקבוצה ולפי משך המסע. מדובר במים לשתייה, ציוד עזרה ראשונה, אוכל וכן אמצעי תקשורת טעונים היטב.
  • תיאום ואבטחה – חובה לוודא כי כל יציאה מתואמת עם גורמי הביטחון. ואם מדובר על יציאה של קבוצה מטעם מוסד לימודים – גם משרד החינוך אמור להיות מעודכן. זאת כדי להבטיח כי היציאה רשמית וחוקית ואין בה כשלים שעלולים להזיק לכם.
  • כלי רכיבה הולמים – יש להבטיח כי כל בני הקבוצה מצוידים בכלי רכיבה הולמים, מתוחזקים ותקינים. זה אומר שהצמיגים צריכים להיות מנופחים כיאות, צריך להיות מצוידים בכלים מתאימים להתמודדות עם פנצ'רים או תקלות אחרות שעלולות לצוץ בדרכים.

טיול אופניים חשמליים במדבר, לאן כדאי להגיע?

כדי לתכנן מסלול מוצלח ונכון חשוב להכיר היטב את היעדים האפשריים ואת תנאי השטח, את מזג האוויר ואת עונות השנה המתחלפים ואת ההשפעה שלהם על האתרים השונים. המדבר ממתין לנו עם הייחודיות שלו לצד התופעות המאתגרות שלו, ואם אתם רוצים לצאת למסלול רכיבה מאתגר אך בטוח, חשוב מאוד להיות מלווים באיש מקצוע שמכיר את המדבר היטב, התנסה בטיולים ובמסעות רכיבה שונים, ויודע להמליץ על היעד המתאים והרצוי ביותר לעונה זו, בהתאם לבני הקבוצה ולפי היכולות והעדפות שלכם. כך שהתכנון של הרכיבה יהיה מוצלח ומתאים היטב למטרות שלכם.

יש מסלולי רכיבה שמתאימים לטיולי אופניים במדבר ברמות קושי שונות ובאורכים שונים. לפי רמת היכולות והאתגר הרצויים יש לבחור את המסלול הנכון והמתאים ביותר. המטרה היא לאפשר רכיבה מאתגרת מספיק שמזרימה אדרנלין ואנרגיות רבות, אך לא קשה ומפרכת מידי. מסלול קשה מידי עלול לגרום לעייפות מוגזמת ולמאמץ מופרז מבני הקבוצה, במיוחד בקרב הצעירים או החלשים מקרב המשתתפים במסלול. כדאי לבחור נקודת יעד מעניינת אליה רוכבים, זאת כדי להגביר מוטיבציה ולתת עניין לרוכבים במהלך הרכיבה.

לאיזו חברה לפנות לתכנון טיולי אופניים חשמליים במדבר?

אתם מוזמנים להכיר את חברת Adir bikes! החברה המובילה בתחום רכיבת שטח שמפיקה אירועים קבוצתיים וטיולי שטח בהתאם למטרות ולדרישות של הקבוצה. אצלנו תוכלו להיות בטוחים שהרכיבה שלכם מתוכננת היטב, שאתם עומדים ליהנות מיום מהנה וחוויתי במיוחד בו כולכם עומדים לאתגר את עצמכם ברכיבה מלאת אקשן! חייגו – 077.8041212

קטגוריות
בלוג מקצועי

יום כיף לחברות הייטק

איך מפיקים יום כיף לחברות הייטק?

עובדי הייטק מרבים לשבת על הכסא מול המסך. הם יושבים ועובדים שקועים בתוך המשימות המרובות שמוטלות עליהם. זו הסיבה לכך שכל מנהל צוות, מנהל עסק או כל בעל תפקיד שמופקד על צוות העובדים מחפש להוציא מפעם לפעם את העובדים ליום כיף וגיבוש. ימים אלו ממלאים תפקיד חשוב מאוד בשגרת העבודה. זאת כי כאשר העובדים שבעי רצון ממקום העבודה, כאשר הם מרגישים מחוברים למקום ולחזון שלו הם נותנים מעצמם את המיטב. הם עובדים ברמת מוטיבציה גבוהה יותר, והרווח? כולו של החברה. בדיוק זו הסיבה לכך שכיום החברות משקיעות משאבים רבים בהפקה של ימי גיבוש וכיף לטובת העובדים ולרווחתם.

מהן האפשרויות הקיימות להפקת יום כיף לחברות הייטק?

יש כיום מגוון נרחב ועצום מאוד של אפשרויות שמתאימות ליום כיף לעובדים. למעשה התחומים בלתי מוגבלים וכל יציאה או בילוי עשויים לבוא בחשבון. כמובן שעל המתכננים לשקול את השיקולים שלהם ולבחור בהתאם לכך את אופי הפעילות. בין יתר השיקולים צריך לחשוב על הצוות ועל החוויות שעשויות להתאים להם. זאת לפי התכונות שלהם וכן בהתאם לתחומי העניין. גם הנושא התקציבי משליך במידה רבה על קבלת ההחלטה. שכן ניתן להשקיע סכומים גדולים מאוד בימי כיף אך אפשר בהחלט למצוא גם מענים שהעלות שלהם אינה גבוהה ביותר.

צוות העובדים – למה הם מצפים ביום כיף ?

כדי לספק את הצורך ולספק את ההנאה המתאימה לצוות חשוב מאוד לדעת למה מצפה הצוות. איזה סוג בילוי או חוויה הם אוהבים. מה עשוי לתת להם חוויה של סיפוק והנאה. חשוב להבין שיש הבדלים גדולים ומהותיים מאוד בין אנשים, ומה שמעניין אדם אחד לא תמיד מעניין אדם אחר. יש מי שירצה חוויה מפנקת ונעימה שכוללת מנוחה ואוכל טוב, ויש מי שירצה פעילות אקסטרים שכל כולה מזרימה אדרנלין. אמנם קשה להיענות לציפיות של כולם ולא תמיד אפשר למלא את הציפיות של כל הנוגעים בדבר. אך בכל זאת הקשבה וחשיבה יאפשרו לבצע התאמה אופטימלית. כמו כן ניתן לשלב ביום גיבוש וכיף מספר חוויות, זאת כדי להתאים את היום למספר רב ככל האפשר של עובדים ולהחזיר אותם מרוצים ושבעי רצון מהיום הזה.

למי כדאי לפנות להפקת יום כיף לחברות הייטק?

הדבר הנכון ביותר הוא לפנות אל חברות מקצועיות שמתמחות בהפקות של ימי כיף וגיבוש. מדובר בחברות שתחום הפעילות שלהם כולל התאמה מדויקת של ימי הפעילות והכיף לפי המאפיינים של הצוות ובהתאם לדרישות של החברה. תוך ניצול משאבי ידע וקשרים עם גורמים רבים ברחבי הארץ. כך ניתן להפיק יום גיבוש מהנה וחוויתי במיוחד בצורה המהירה והפשוטה ביותר. אכן, אין סיבה שחברת הייטק תנסה להפיק בכוחות עצמה ימי גיבוש, אם אפשר להיעזר בגורמים מקצועיים למה לעבוד קשה וללכת בדרך הארוכה…

עלויות של יום כיף לחברות הייטק

כל חברת הייטק מודעת לכך שההון האנושי הוא הנכס המשמעותי ביותר בחברה. בדיוק זו הסיבה להשקיע בכל אחד מהעובדים ולתת להם לחוש רצויים ושווים מאוד. כאשר העובד חש שהוא מוערך הוא נותן מעצמו את המיטב, כאשר הוא מרגיש שמעניקים לו ולא רק סוחטים אותו, הוא יאהב יותר את מקום העבודה שלו. וכולנו יודעים שחלופה גבוהה של עובדים מזיקה לחברה ומובילה להוצאות מרובות בגין השמה וגיוס עובדים. עובד וותיק יודע את מלאכתו היטב והוא לרוב עובד בצורה יעילה ומיטבית. כשאתם מספקים לו חוויות וכיף אתם נותנים לו סיבה נוספת להיות מרוצה ולהמשיך לעבוד אתכם.

מה היתרון של יום כיף לחברות הייטק בחיק הטבע?

אז אם אתם והעובדים שלכם מבלים בתוך שטח סגור למעלה מתשע שעות בכל יום, אם אתם לא תמיד מספיקים לראות את אור השמש ומעבירים זמן ממושך כל כך מול מסך המחשב, מה יכול להתאים יותר מיום כיף בחיק הטבע? שם תגלו שמלבד מחשבים וקודים, מעבר לכיסאות משרדיים וארוחות צהריים מוכנות יש צמחים, נופים, שמים ושמש. כן, יציאה כזו עשויה לתרום רבות לצוות העובדים ולרומם את האווירה. לחבר אותם אל הטבע ולנתק אותם, ולו לזמן מועט מאווירת המשרד. הבשורה הטובה היא שיש כל כך הרבה פינות חמד בארץ, ויש אינספור אפשרויות ליציאה מהנה בחיק הטבע.

אילו יעדים יתאימו ליום כיף?

כעת עליכם לבחור אילו יעדים יתאימו לצוות העובדים. האם אתם רוצים ליהנות ממים – ים, נחלים וכדומה? האם אתם שואפים לבקר באתרים ארכיאולוגיים ולצפות במחזות נדירים, או שמא חורשות גדולות או אפילו יערות ענק הם אלו שיעניקו לצוות את החוויה הרצויה? יש בארץ לא מעט אתרים מסוגים שונים, ואתם צריכים רק לבחור מהו היעד הרצוי לכם. שימו לב שניתן לשלב ביום אחד מגוון יעדים. כך שלצד מנוחה ופינוק ניתן לשלב אתגרים, ומלבד לביקור במוזיאון אפשר לשלב מסלולים ייחודיים.

יום כיף לחברות הייטק – מה לגבי מסלול אופניים?

רעיון מבוקש ופופולארי נוסף הוא מסלול אופניים. גם אם הצוות לא מנוסה מאוד ולא כולם בכושר מרבי ניתן לצאת למסלול כזה. כי יש למצוא מסלולים ברמות קושי שונות, כך שניתן להתאים את היעד לפי היכולת של העובדים. מתברר שכאשר לכל אחד מהעובדים זוג אופניים חשמליים ניתן לצאת למסע קסום ומאתגר שמביא עמו בשורה של גיבוש, אתגר וחוויות שלא יישכחו במהרה.

איך מארגנים יום כיף עם מסלולי אופניים?

אין ספק שככל שהצוות גדול יותר כך ארגון יום כיף וגיבוש יהיו מורכבים יותר. ואם אתם שוקלים לצאת למסלול אופניים הדבר בהחלט עשוי להראות מאתגר למדי. אך חשוב שתדעו – ניתן כיום לשכור כמות גדולה של זוגות אופניים חשמליים שמתאימים לרכיבת שטח כולל כל האביזרים הנחוצים ולצאת למסע משותף בחיק הטבע. שימו לב לכך שכיום אנשים רבים נמשכים מאוד למסלולים כאלו, והאתרים הייעודיים בהחלט עונים על הצורך. במסלולים אלו ניתן לפגוש את הטבע באופן ישיר וליהנות מנופים, עצים, פרחים ושלל אתרים נוספים.

חברה מקצועית להפקת יום כיף לחברות הייטק

כדי לצאת למסלול אופניים עליכם לפנות אל חברה מקצועית שמפיקה טיולי אופניים לקבוצות. חברה כזו מעניקה לכם מענה שכולל מעטפת מלאה לכל מה שצריך ביום כזה. החל מבחירת מסלול מתאים לפי אופי הקבוצה, למספר הרוכבים ורמת הרכיבה שלהם, המשך באספקת ציוד רכיבה מקצועי ואיכותי. כמו כן החברה מלווה אתכם במהלך היום הזה בהדרכה מקצועית מלאה שכוללת לקיחת אחריות והיכרות מעמיקה עם המסלול. כך שהרכיבה הינה מונחית ומודרכת ואתם מקבלים את כל המידע שתרצו לקבל על המקום, על האזור ועל כל מה שאתם רואים בשטח. ההדרכה מאפשרת לכם להכיר פינות חמד מוכרות פחות וכן להפיק את המיטב מהאתרים בהם אתם מבקרים.

יום כיף לחברות הייטק, ומה לגבי אוכל?

כמובן שבכל טיול צריך גם אוכל טוב, כי הצבא צועד על קיבתו ואת זה כולנו יודעים. ארוחה טובה דורשת היערכות מרובה וגם סחיבה של מוצרים וכלים. אין ספק שזה כאב ראש גדול למי שצריך לדאוג לכל זה. אך כאן חשוב לעצור ולהזכיר כי חברות מקצועיות שמפיקות ימי גיבוש וכיף לוקחות אחריות גם על החלק הזה, והחברה  המפיקה היא זו שתדאג לארוחה מתאימה בזמן המתאים ובמקום המתאים. כל מה שצריך זה לשקול מהו התפריט המועדף על הקבוצה ולסגור את הפינה מול החברה. היא זו שתדאג שכל האוכל וכל מה שצריך לארוחה יגיע למקום. כמו כן החברה תוכל לבחור את המיקום המתאים ביותר לשבת לאכול בחיק הטבע. אין ספק שזה חלק מפנק ומשביע שישמח את כל המשתתפים במסע.

פנו אלינו להפקת יום כיף לחברות הייטק!

אנחנו בחברת Adir bikes מזמינים אתכם ליהנות משירות מקצועי ומנוסה במיוחד בתחום הפקת ימי כיף וגיבוש לצוותים. צברנו במהלך השנים ניסיון רב בתכנון ימי גיבוש וטיולים לכל רחבי הארץ. תוכלו לבחור אצלנו את היעד הרצוי לכם ואת מסלול הרכיבה המתאים ביותר לאופי הקבוצה שלכם. כמו כן תקבלו אצלנו הדרכה מקצועית, ציוד מתוחזק היטב וארוחה מתאימה לדרישות שלכם. אז במקום להתלבט או לעבוד קשה מידי, צרו עמנו קשר 077.8041212 ונתחיל לתכנן יחד את יום הכיף של העובדים שלכם. כי חשוב לנו שאתם תהיו מרוצים מהמענה שלנו, ושצוות העובדים שלכם ייהנה במידה רבה מיום הכיף. כך הם יחזרו מרוצים ושבעי רצון וההשקעה שלכם תניב את פירותיה. הצטרפו ללקוחות המרוצים שלנו ותיהנו מיום גיבוש מושלם באווירה נעימה במיוחד!

קטגוריות
בלוג מקצועי

גיבוש משפחתי בטבע

איך מפיקים גיבוש משפחתי בטבע?

הטבע ממתין לנו עם הצמחייה הפראית, מזג האוויר המתחלף והנופים המפתיעים. כל מה שצריך זה לצאת לטבע ופשוט ליהנות. רוצים לערוך אירוע משפחתי וליהנות יחד עם בני המשפחה? להיפגש עם האחים והדודים בטבע? ליהנות מארוחה מפנקת ופעילות מאתגרת ומותאמת היטב? אכן רעיון מוצלח שעשוי לשמח את כל בני המשפחה הקשורים לעניין. כאן נשאלת רק השאלה כיצד מפיקים את היציאה הזו? איך מתארגנים עם פעילות מתאימה? עם ציוד הולם? עם אוכל טוב בשטח? איזו פעילות ניתן לקיים? לכל השאלות הללו יש תשובות. בוודאי. אפשר לעמול ולהזיע ולחפש תשובות לכל השאלות. אך אשר גם לעבוד אחרת.

חברה מקצועית לארגון יום גיבוש משפחתי בטבע

התשובה הקלה, המהירה והקצרה ביותר היא לפנות אל חברה מקצועית שמציעה מענה בתחום ארגון ימי גיבוש למשפחות ולקבוצות בטבע. חברות אלו מתמחות בנישה המסוימת הזו ומסוגלות לתכנן עבור כל לקוח וקבוצה את יום הגיבוש המוצלח והמתאים ביותר עבורו. זאת לפי גודל הקבוצה וטווח הגילאים של המשתתפים, לפי המטרה של היום וסוגי הבילויים וההעדפות המתאימות וכן לפי אזורי מגורים, מסגרת תקציבית ועוד. כאשר הנכם פונים אל חברה מקצועית לצורך ארגון יום גיבוש משפחתי בטבע אתם צריכים רק לדייק את עצמכם ולהגדיר היטב לנציגי החברה מה חשוב לכם ומה בדיוק אתם רוצים. כל השאר – מוטל על הכתפיים שלהם.

מה היעד שלכם ביום גיבוש משפחתי בטבע?

אז לפני הכול יש להחליט מהו היעד המדויק שלכם ביום הגיבוש. היעד הוא לפני הכול יעד של חזון ומטרה, מה אתם רוצים להשיג ביום הזה? איזו אווירה תרצו ליצור? האם זה יום רגוע ומפנק או יום מאתגר מלא אדרנלין? בהתאם לתשובה שלכם לסעיף זה ניתן לעבור לסעיף הבא בו תבחרו את היעד הפיסי אליו אתם רוצים להגיע. האם הנכם מעוניינים לשהות בטבע עירוני או בסביבת נהר, חוף ים וכדומה? האם אתם רוצים להכיר עם המשפחה אתרים היסטוריים בערים משמעותיות כמו ירושלים או תל אביב, או שאתם רוצים להתנתק מהציוויליזציה ולנשום אוויר נקי יותר הרחק מהכבישים הסואנים?

האם פעילות של טיול אופניים חשמליים מתאימה לגיבוש משפחתי?

ביום גיבוש משפחתי ניתן לקיים מגוון פעילויות. יש אפשרויות רבות ומגוונות וניתן להתאים לכל קבוצה את הפעילות הנכונה והמתאימה לה. ההתאמה תהיה בהתאם לגילאים, לתחומי העניין וגם בהתחשב בכושר הגופני. אחד הרעיונות הטובים והמבוקשים ביותר הוא מסלול אופניים חשמליים משפחתי. מדובר במסע מאתגר ברמה מותאמת ליכולות ולציפיות של בני הקבוצה. כולם יחד מדוושים ועוברים עם צוות ההדרכה בתחנות בהם הם מכירים את האזור, את נקודות העניין המשמעותיות ועוד.

ומה לגבי אוכל במהלך גיבוש משפחתי בטבע?

גם לאוכל יש תפקיד חשוב מאוד ביום גיבוש. אמנם יש טיולים ויציאות בהם כל אחד מהמשתתפים מצטייד באוכל בעצמו. אך למטרת גיבוש וליכוד בהחלט כדאי ומומלץ מאוד להתארגן עם ארוחה כללית לטובת כל בני המשפחה שמשתתפים ביציאה. ניתן להטיל את התפקיד הזה על חברה חיצונית, אפשר להזמין שירותי קייטרינג לשטח וניתן גם לבחור חברה אחת שמפיקה את כל יום הגיבוש והיא מספקת גם את הארוחה על כל מה שכלול בה. אספקה של האוכל מוכן וחם במועד, עריכה של השטח בכלים ובתנאים נאותים לאכילה וכן הלאה. כמובן שחשוב מאוד לבחור תפריט מתאים שיערב לחיכם של בני המשפחה.

טיולי אופניים חשמליים למשפחות

מה צריך לברר על חברה המספקת הפקת גיבוש משפחתי בטבע?

להלן מספר נקודות חשובות שצריך לברר על החברה אליה אתם פונים לצורך הפקת יום גיבוש משפחתי בטבע.

  • מקצועיות, ניסיון והמלצות – החברה צריכה להיות מנוסה ומקצועית בתחום הפקת אירועים בטבע. לא כל מי שמתיימר לבצע פעילות בטבע אכן מסוגל לעמוד בכל האתגרים שכרוכים בהפקת אירוע כזה. חובה לברר על רמת המקצועיות ועל הניסיון שהחברה צברה במהלך השנים. כמו כן כדאי מאוד לקבל המלצות מפיהם של לקוחות מרוצים שכבר נהנו משירותי החברה. הם יוכלו לספר לכם על השירות ועל המענה שהם קבלו. תוכלו להבין מהתיאור שלהם האם המענה של החברה עשוי להתאים גם לכם עבור יום הגיבוש הספציפי אותו אתם צריכים להפיק כעת.
  • ציוד חדשני ומתוחזק – כדי להוציא קבוצה לטבע צריך להביא גם ציוד מתאים, זאת לפי מקום היעד וכן לפי התוכניות המתוכננות. חברות שמתמחות בתחום של הפקות ימי גיבוש מצוידות במכשור מתקדם ובציוד הנדרש עבור ימים כאלו. לעיתים יש צורך באמצעי תאורה, באמצעי חימום או קירור, באמצעי הגברה וכדומה.
  • פעילות מתוכננת – עבור קבוצות רבות הפעילות המוצלחת ביותר עשויה להיות מסלול רכיבה באופניים חשמליים בחיק הטבע. יש לא מעט אפשרויות ומסלולים מגוונים שעשויים להתאים למשפחה שלכם. כך שיום הגיבוש יכלול פעילות מאתגרת ומרתקת שתפגיש אתכם עם נופים, אתרים ומקומות שלא בקרתם בהם. כדי לבצע את הפעילות הזו על החברה להציע שירותי הדרכה וכן להביא את ציוד הרכיבה הנחוץ. כולל זוגות אופניים לרכיבת שטח וכל הנלווה.
  • אחריות – חובה לוודא כי החברה שמפיקה את יום הגיבוש המשפחתי הינה חברה שלוקחת אחריות מלאה על היום הזה שהיא מפיקה ומלווה. מה שאומר שהיא בודקת היטב כל פרט ולא משאירה חורים כאלו ואחרים שעלולים להתקיל את כל התוכניות. שהחברה מוודאת את התכנית מול הגורמים הרלוונטיים ומבטיחה כי לא צפויות תקלות בגין תכנון לקוי. אמנם בכל יציאה עשויות לצוץ תקלות שאינן תלויות ביד אדם. אך בני האדם שמתכננים את היום צריכים לפעול ככל שניתן כדי למנוע תקלות שניתן למנוע.
  • אווירה ושירות – יום גיבוש משפחתי בטבע נועד לספק חוויה נעימה וגיבוש בקרב בני המשפחה. לכן חשוב במיוחד שהצוות שילווה אתכם במהלך היום הזה יראה אתכם ואת המטרה שלכם, ויהיה אתכם באווירה נעימה ובשירות מיטבי. כדי ללוות אתכם באווירה הולמת ולאפשר לכל אחד מבני הקבוצה ליהנות במהלך היום הזה.
  • עלויות ומחירים – אין ספק שיציאה ליום גיבוש בטבע הוא עניין שכרוך בעלויות בלתי מבוטלות. מסיבה זו חשוב מאוד לערוך סקר שוק ולבחון את המחירים המוצעים לכם עבור ימי גיבוש כאלו ואחרים. יש פעילויות יקרות יותר ופחות, יש יעדים יקרים מאחרים או ארוחות שהעלויות שלהם תהיינה גבוהות יותר. חשוב מאוד להתייחס לפן של העלויות כבר בשלב התכנון, כדי שתתכננו את יום הגיבוש בהתאם למסגרת התקציב, ותבחרו את חברת ההפקה בהתאם למסגרת התקציב שלכם עבור מטרה זו.

איזו חברה מומלצת לתכנון יום גיבוש משפחתי בטבע?

אנחנו שמחים להכיר בפניכם את השירות של חברת Adir bikes. אנו חברה מקצועית שמספקת ימי גיבוש לצוותים, למשפחות ולכל קבוצה שמחפשת לצאת ליום מהנה ומאתגר בטבע. אתנו גם אתם צפויים ליהנות ממעטפת מלאה שכוללת כל מה שצריך כדי ליהנות מיום מאתגר ובלתי נשכח. כל שעליכם לעשות כדי להפיק את היום המיוחד שלכם זה לפנות אלינו בטלפון 077-804-1212 ולספר על התוכניות שלכם. אנחנו כאן כדי להגשים את המשאלות שלכם ולהוציא אל הפועל תכנית מושלמת וכוללת של גיבוש משפחתי בטבע שמותאם בדיוק לאופי הקבוצה שלכם ולהנאת כולם.